• Ik ga een nieuwe T-shirt drukken, maar ik weet totaal nog niet wat ik er op ga zetten. Dussss... jullie gaan nu even mee geniale/grappige prentjes/tekstjes zoeken en die hier plaatsen!

    Ik heb er al ééntje met een foto van een band op gemaakt en ééntje met de tekst "Read books. Not T-shirts." Maar ik ben die beu, dus wil ik een nieuwe. (:

    Alvast bedankt voor diegene die iets vinden! (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:07 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ehhh ... Waar hou je van?
    Ik ben ook bezig eigen shirtjes te ontwerpen, dus als ik dat weet kan ik misschien iets voor je maken. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    'Dreaming is believing' met een bijpassende foto? (:
    Ja, mijn creativiteit slaat nergens op, dat weet ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'



    Harry Potter-obsessie? Wat? (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Sevenfold schreef:
    Ehhh ... Waar hou je van?
    Ik ben ook bezig eigen shirtjes te ontwerpen, dus als ik dat weet kan ik misschien iets voor je maken. :')


    Ik zoek vooral iets grappigs. Waarvan mensen denken "ZALIG!". ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Misschien moet je een grappige tekst erop op zitten zoals dit bijvoorbeeld: leraar; Waarom faalde je voor die toets" leerling: "waarom faalde u met het lesgeven?" OF Verjaardagen zijn slecht voor je! Hoe meer je er hebt, hoe ouder je wordt!
    Naja success.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Sevenfold schreef:
    Ehhh ... Waar hou je van?
    Ik ben ook bezig eigen shirtjes te ontwerpen, dus als ik dat weet kan ik misschien iets voor je maken. :')

    Jeetje nance, wat doe jij niet tegenwoordig :'D


    -



    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 19:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe druk je die shirts eigenlijk? Lol.

    @ Hooligan: Je kan bij de Hema transferpapier kopen, 6,95 voor zes velletjes.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    @ Hooligan: Je kan bij de Hema transferpapier kopen, 6,95 voor zes velletjes.

    Is dat zo makkelijk? Haha, dankje!

    Genius schreef:
    (...)
    Jeetje nance, wat doe jij niet tegenwoordig :'D


    Ik vind het leuk om dingen uit te proberen en ik wil ook altijd van alles. Heb altijd wel iets op m'n lijstje staan wat ik nog wil doen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Athletics schreef:
    Misschien moet je een grappige tekst erop op zitten zoals dit bijvoorbeeld: leraar; Waarom faalde je voor die toets" leerling: "waarom faalde u met het lesgeven?" OF Verjaardagen zijn slecht voor je! Hoe meer je er hebt, hoe ouder je wordt!
    Naja success.


    Love isn't blind, It's retarded.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    niet storen
    ik ben al gestoort genoeg


    I know you're lonely, but you're not alone.