• Ik ben de laatste tijd zo bang om buiten gesloten te worden. En ik voel me net alsof ik nergens bij hoor... for example, één van m'n broers heeft sinds kort voor 't eerst een vriendin en ja, hoor. Ik ben gewoon alweer bang dat er dan minder aandacht aan mij geschonken wordt. Het is misschien heel egoïstisch o_o Maar ik voel me zo eenzaam :x Dan word ik op school ook nog eens constant afgesnauwd door een meisje uit m'n klas o_o Ik zit er gewoon echt even doorheen, joh.

    En nee, di's geen 'puberale fase', daar ben ik al overheen, ja 8) What to do... what to do... ik voel me nutteloos.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is rot voor je :( Ik ken dat gevoel. Praat er eens met je broer over van hoe jij je voelt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aan je zelfvertrouwen werken, lijkt me.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nerveus schreef:
    Dat is rot voor je :( Ik ken dat gevoel. Praat er eens met je broer over van hoe jij je voelt.

    Eh, nee. Dat ga ik echt niet doen :') Dan lacht 'ie me uit, srsly :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scheld dat meisje terug uit, laat niet over je heen lopen. En over dat je nergens bij hoort, je hebt heus wel vriendinnen waar je mee naar de stad kan gaan enzo. Doe dat, ik weet zeker dat het gaat helpen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Scheld dat meisje terug uit, laat niet over je heen lopen. En over dat je nergens bij hoort, je hebt heus wel vriendinnen waar je mee naar de stad kan gaan enzo. Doe dat, ik weet zeker dat het gaat helpen.

    Tuurlijk heb ik wel vriendinnen 8D Maar ik heb 't gevoel nog steeds. Ik ben niet een of ander zielig hoopje :'D Maar ik voel me ineens zo. Trouwens, terug schelden helpt niet :Y) En dat zit niet in m'n aard.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:51 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jedi schreef:
    (...)
    Tuurlijk heb ik wel vriendinnen 8D Maar ik heb 't gevoel nog steeds. Ik ben niet een of ander zielig hoopje :'D Maar ik voel me ineens zo. Trouwens, terug schelden helpt niet :Y) En dat zit niet in m'n aard.


    Ik ben dan nog wel jong, maar ik heb het ook een week meegemaakt. Ik zocht afleiding en het hielp. Maar als je niks terug doet naar het meisje dan blijft ze verder gaan? Dat is ook niet fijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik ben dan nog wel jong, maar ik heb het ook een week meegemaakt. Ik zocht afleiding en het hielp. Maar als je niks terug doet naar het meisje dan blijft ze verder gaan? Dat is ook niet fijn.

    Ik wil het het liefste gewoon tegen haar zeggen, hoe ik mij erbij voel 8D Aangezien ik haar niks heb aangedaan, maar ik durf 't niet (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nerveus schreef:
    Dat is rot voor je :( Ik ken dat gevoel. Praat er eens met je broer over van hoe jij je voelt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.