• Haha daar ben ik nieuwschierig naar en ik heb geen zin om te zoeken (:


    Forever.

    Als Rutger ze zoekt zal hij daar een topic over maken. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toetanchamon schreef:
    Als Rutger ze zoekt zal hij daar een topic over maken. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Als Rutger ze zoekt kan je je aanmelden, en als je geluk hebt word je verkozen. ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toetanchamon schreef:
    Als Rutger ze zoekt zal hij daar een topic over maken. (:

    Ah, oké... Maar ik kwam er net achter dat het soms heel lang duurt voordat je zo'n beta-reader hebt, of dat er word gereageerd en dat er soms een aantal niet kunnen vanwege privé redenen, waarom vraagt hij er dan nog niet naar?


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ah, oké... Maar ik kwam er net achter dat het soms heel lang duurt voordat je zo'n beta-reader hebt, of dat er word gereageerd en dat er soms een aantal niet kunnen vanwege privé redenen, waarom vraagt hij er dan nog niet naar?

    Vraag ik me ook wel af, eigenlijk.
    Misschien heeft hij het druk met andere dingen... Geen idee. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    iemand wilt hier graag beta worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ah, oké... Maar ik kwam er net achter dat het soms heel lang duurt voordat je zo'n beta-reader hebt, of dat er word gereageerd en dat er soms een aantal niet kunnen vanwege privé redenen, waarom vraagt hij er dan nog niet naar?


    Omdat er op zich wel meer dan genoeg bèta-readers zijn. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Atiras schreef:
    iemand wilt hier graag beta worden

    Nope, ben gewoon benieuwd, haha! - Ik ben zelf niet eens zo'n geweldige schrijfster (:


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ah, oké... Maar ik kwam er net achter dat het soms heel lang duurt voordat je zo'n beta-reader hebt, of dat er word gereageerd en dat er soms een aantal niet kunnen vanwege privé redenen, waarom vraagt hij er dan nog niet naar?


    Hij houd dat wel in de gaten. En die privé redenen zijn bv als je een toetsweek hebt. En ja scholen hebben de magie om toevallig al die toetsweken tegelijk te plannen. Ja, dan gaat het wat langzamer ja.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Atiras schreef:
    iemand wilt hier graag beta worden


    En wat is daar mis mee om iets te willen? :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    En wat is daar mis mee om iets te willen? :]


    mij hoor je er toch niks kwaads over zeggen of wel dan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Immortal schreef:
    (...)

    Hij houd dat wel in de gaten. En die privé redenen zijn bv als je een toetsweek hebt. En ja scholen hebben de magie om toevallig al die toetsweken tegelijk te plannen. Ja, dan gaat het wat langzamer ja.

    Dat is best wel logisch inderdaad. Maar het kan op zich nooit kwaad om er een paar achter de hand te houden, toch? Haha (:


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Dat is best wel logisch inderdaad. Maar het kan op zich nooit kwaad om er een paar achter de hand te houden, toch? Haha (:

    De leeftijdscategorie van quizlet is nu eenmaal middelbare school en nu langzaam ook meer hogeschool, maar daarom is het dus moeilijk om er een paar achter de hand te houden.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je hebt vandaag een verhaal ingestuurd om te laten bèta readen en je zit nu al te klagen dat het te lang duurt? Wij zijn ook maar mensen en we hebben ook nog een leven, of er nu 10 bèta's zijn of 30 gaat niet veel uitmaken, binnen een week heb je antwoord, iets meer geduld mag ook wel.

    Ironhide schreef:
    Je hebt vandaag een verhaal ingestuurd om te laten bèta readen en je zit nu al te klagen dat het te lang duurt? Wij zijn ook maar mensen en we hebben ook nog een leven, of er nu 10 bèta's zijn of 30 gaat niet veel uitmaken, binnen een week heb je antwoord, iets meer geduld mag ook wel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.