• Haha, we moesten een tijdschrift maken voor Nederlands, dat zou dan zorgen voor maximaal 1,0 extra voor ons cijfer van de toets.
    Net bleek dat ik met mijn groepje gewonnen heb, tijdschrift van het jaar, jeej x'D
    We hebben met zn 5en 2 boekenbonnen van 7,50 gekregen.. dat is toch niet handig -.- Nu ga ik volgend schooljaar aan iedereen 3 euro geven x'D, en koop ik van die boekenbonnen een boek.
    Heb jij op school eens iets gewonnen?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 9:12 ]

    De award van beste klas van het 2de jaar en we waren de beste klas met de Kangoeroe wedstrijd. Telt dat ook mee?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Een heel tijdschrift voor 1,0 hoger? O.o
    Maar gefeliciteerd!
    Ik heb in de tweede klas de wiskundewedstrijd van de onderbouw gewonnen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uuuh ik kreeg in de eerste een doos bonbons, omdat ik een goede klassenvertegenwoordiger was xD

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 9:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, daarvoor is mijn klas te falend geloof ik. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    het uni hockey toernooi (1e)
    en het basketbal toernooi (sportiefste)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik heb een keer een fietsenlampje gekregen van mijn docent Frans omdat ik iets weg had gebracht (A)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    maar dat had ik niet echt gewonnen -.-


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Schrijfwedstrijd bij Engels (:
    (hij staat ook tussen mijn SA's; Hate)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ja een wedstrijd voor pimp you classroom!
    en uhh kijk ook 'ns op mijn topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=104979


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In de eerste klas had mijn klas 3x een taart gewonnen met verschillende dingen :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    4x schrijfwedstrijd op de basisschool & 2x op de middelbare, 1x tekenwedstrijd op de basisschool, ook tijdschrift maken in de 2e, 2x kangoeroewedstrijd (beste 5 van Nederland :'D) en 2x voorleeswedstrijd. (cool)
    ikbengoed

    Op de basisschool hadden we met onze klas zo'n tv-programma gewonnen :P (kies je ster)
    En met Frans heb ik een keer een taart "gewonnen" omdat ik het hoogste cijfer van de klas had...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    vorig jaar met sportdag moet ik 800 meter hardlopen, en ik had de snelste tijd van de meisjes, haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wij hadden een keer met alle basisscholen in Veghel dat we naar de rabobank gingen en dat we een rondleiding kregen en dat we daarna dan een vragenlijst moesten invullen. Ik had gewonnen van onze school en toen kreeg ik een boekenbon, tijdschrift bon, een zak drop en een echte rabobank pen (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    In de tweede klas had ik samen met mijn klas een etentje gewonnen -om afscheid van de klas te nemen hebben we dat uit eindelijk aan het einde van het jaar gedaan,- omdat wij het schoolplein het mooiste hadden gemaakt ^.^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.