• Mijn 8 jaar oudere zus gaat zaterdag trouwen :)
    Ik ben echt super blij voor haar en haar vriend.
    Maar ik wil iets speciaals doen.
    Ik twijfel of ik iets zou kopen, of ik iets zou maken.
    Mijn vader maakt een film over de trouw, dus dat ik geen optie.
    Wat zouden jullie doen als jullie in mijn plaats stonden? :)
    Hoe origineler het idee, hoe beter natuurlijk.
    Misschien is een leuk gedicht wel leuk ofzo.
    Ik kan echt niet kiezen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou iets maken, dat is veel origineler. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een boek maken en er voor zorgen dat elke gast die komt een pagina maakt en ze er dan allemaal in doen. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    anders maak je een soort boek, met allemaal foto's van jullie samen van oud naar nieuw?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    crescendo schreef:
    Een boek maken en er voor zorgen dat elke gast die komt een pagina maakt en ze er dan allemaal in doen. (:

    Ik ken niet iedereen die komt, dus dat zal wel een probleem zijn.
    Ik kan misschien wel een boek aan de ingang leggen, waar ze iets in kunnen schrijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je maakt een krant over alles wat ze hebben meegemaakt of dingen over het huwelijk en probeer ook andere mensen er een bijdrage aan te laten leveren :3 Dat deed onze famillie -nja iedereen eig- toen mijn neef en nicht trouwden.


    SLOAN.

    Herondale schreef:
    Je maakt een krant over alles wat ze hebben meegemaakt of dingen over het huwelijk en probeer ook andere mensen er een bijdrage aan te laten leveren :3 Dat deed onze famillie -nja iedereen eig- toen mijn neef en nicht trouwden.

    Oewh dat lijkt me wel leuk ;o
    Maar hoe begin je er eigenlijk aan?:$


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.