• I'm back from camp.

    En het was zo awesome. Ook als had ik geen zin. Het was gewoon geweldig.
    Ik ging er heen en we gingen als eerst windsurfen. Dat faalde want er was geen wind. Daarna moesten we het water uit want het begon te onweren en gingen we beach volleybal spelen. Drie meisjes tegen Drie jongen. Alleen de jongens wonnen :'D. Toen gingen we duiken met zo'n ding in mijn mond alleen dat vond ik eng. Want ik ben bang voor vissen en ik zag steeds vissen zwemmen. Daarna gingen we nog gewoon zwemmen, en eten. Toen wilde we naar ons slaap verblijf fietsen. Dus we moesten ons allemaal haasten. Kregen we VIJF minuten om ons haar, make-up en kleding te doen. nou dus wij kapot hard haasten. Blijkt het te onweren mogen we nog niet weg. Dus ik met een stel vrienden praten. Kijken naar het onweer achter de wolken. Gaan we uiteindelijk wel. moeten we verzamelen gaan we wachten ONDER EEN BOOM. Nou ja toen gingen we fietsen. Kwamen we bij het kamp. Spullen klaar leggen, lucht bedden op pompen (we sliepen in een tent) en toen gezellig nog in de recreatie ruimte zitten. Toen gingen we slapen. werden we wakker gemaakt, het onweerde te hard dus we moesten naar binnen. Dus in de stortende regen liepen we met een slaapzak, kussen en luchtbed naar binnen. Na meer dan 2 uur liggen klote gaan slapen. De volgende dag heb ik gewakeboard, achter een bood gehangen met een band en gewaterskied. Daarna eten daarna gingen we kanoën. dat was fucking saai. Daarna eten en daarna naar huis. EN GELOOF HET OF NIET MAAR IK HEB NIEUWE VRIENDEN GEMAAKT.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt leuk voor je :D Klinkt ook heel leuk wat je gedaan hebt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Welcome back! :3

    Omg, volgende keer ga IK mee :'D

    Login schreef:
    Omg, volgende keer ga IK mee :'D


    moet je doen


    "Ignite, my love. Ignite."