• ik moet binnen een half uur ongeveer mijn rapport gaan halen.... en ik ben ZO nerveus!
    ik ben de laatste van mijn klas die zijn resultaat weet, mijn ouders stellen superhoge eisen en ik zelf ook wel, want ik wil volgend jaar latijn met 8 uur wiskunde doen...
    dus mijn latijn en wiskunde moeten echt goed zijn...
    kalmeer me, iemand? :p
    hoe zijn jullie resultaten?


    ask her if she wants to stay a while

    Ik ben geslaagd met enkel voldoendes, dus ik ben gelukkig, haha. Wat zessen, wat zevens en zelfs één of twee achten, so me happy, want ik had het niet verwacht :')
    Dus relax, het komt vast goed en meestal valt het allemaal hartstikke mee :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zit in dezelfde situatie als jou.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Die van mij zijn goed :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik weet vandaag of ik geslaagd ben waarschijnlijk wel want ik had nergens een buis op. Ik heb gewoon zenuwen wat de juf nog voer mij ga zeggen .... in het bijzijn van mijn ouder.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik was al geslaagd met top cijfers dus ik ging twee weekjes terug met een top gevoel vakantie nemen ;D!


    Everything is worse without music.

    8 uur wiskunde? o.0
    Damn, ik word al gescheurd met mijn 5 uur. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Komende vrijdag/maandag zijn de rapportbesprekingen al, maar ze alten mij tot volgende week vrijdag in spannin, ik ben namelijk een bespreekgeval


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one