Ik heb dit verhaal al eens geschreven, maar kwam eerlijk gezegd niet verder dan hoofdstuk 3. Ik was oude topics aan het terug kijken en wil eigenlijk dit verhaal graag herschrijven. (:
De examenklas van East-Highschool mag als afsluiter voordat de exames beginnen als buitenlandse reis naar Italië, Rome. Dit is vooral bedoeld om hen de cultuur van een totaal ander land te leren, maar eigenlijk gebruiken de leerlingen deze tijd als vrije tijd. Ze verblijven op een camping en zullen drie weken lang, elke dag, naar Rome gaan.
Saaie uitleg, maar het gaat in principe om een klas die naar Rome gaat. Ik heb hier al een hele uitwerking van, die ik vorig jaar in een schriftje heb gemaakt. Alleen was mijn schrijfstijl toen wel heel heftig, haha.
Rollen
1. Een onpopulair meisje dat in de schoolband zit en verliefd wordt op een straatmuzikant in Rome.
2. Een redelijk populair meisje dat uit Spanje komt.
3. Een populair meisje uit het cheerleaderteam dat iedereen kan krijgen.
4. Beste vriendin [...]
5. Populaire jongen die verliefd is op meisje 1.
6. Beste vriend 5. grote player.
7. Broer van 2.
8. Grote nerd van de school.
Informatie
Rol:
Volledige naam: Ze komen uit Amerika, Engelse namen dus. Behalve voor 2. en 7.; Spaanse voor hen.
Leeftijd en geboortedatum: 16-18
Karakter: Niet allemaal de té vrolijke meisjes.
Uiterlijk: Een bekend persoon, geen Heather Morris. Erbij vermelden wie het is, graag. (:
Hobby's:
Crush: Hoeft niet. Zowel, mag je deze uitwerken.
Extra:
Titel?
Waarschuwen?
Big girls cry when their hearts are breaking