• Ik heb astma en het stik benauwd. Als ik een slokje drink hijg ik helemaal. Ik puf om de 3 uur want vaker mag niet. Ik zit en hang een bettje maar heb het zo benauwd. Hebben jullie tips voor me. Ook zal ik vanacht weinig slapen. Terwijl ik nog in de pw-wewek zitt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ehm z'n ventilator ding in je kamer neerzetten zodat het erg coelw word ofzow


    What is youre favo scary movie?

    Zo diep mogelijk in en uit ademen. Dat is wat er bij mij helpt


    Love sheds light one the darkest of times

    Ventilator haalt veel uit. Zoek de wat frissere plaatsen op. Ik merk zelf ook dat ik veel meer moet puffen met zulk tropisch weer. Succes. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geen idee. Ik heb geen astma.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    rustig ademen, ventilator in je kamer zetten en meschien een coolpad in je nek leggen :Y)


    Shoganai i ne~

    Leg een nat washandje op je voorhoofd, word je kalm van


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    Leg een nat washandje op je voorhoofd, word je kalm van

    Dat en een ventilator werkte voor mij altijd heel goed


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook Astma daarom adem ik gewoonr ugstig in en doe ik geen inspannende dingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb zeer lichte asma en geen puf en ik moet toe geven het is benauwt D:.
    Neem een koel bad en diep in en uit ademen in een bepaald ritme:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evelon schreef:
    Ehm z'n ventilator ding in je kamer neerzetten zodat het erg coelw word ofzow


    Love isn't blind, It's retarded.