• Ik zoek iemand die zo vriendelijk wil zijn, om voor mijn storie een trailer wil maken.
    De storie staat op Q, maar is nog niet geactiveerd.
    Hij heet: Battle of the snakes

    Even een korte beschrijving;

    Crystal Summeiro begint aan haar 5de jaar op zweinstein.
    Op zweinstein staat ze gekend als de grootste bitch van Slytherin.
    Iedereen zou haar omschrijven als de vrouwelijke versie van Draco Malfoy, maar dan nog 10 keer erger.
    In tegenstelling tot Draco, is Crystal veel moediger.
    Bijna iedereen kent haar familiegeschiedenis, of tenminste dat denken ze.
    Wat bijna niemand weet is dat Crystal de dochter is van niemand minder dan Tom Marvolo Riddle of beter gezegd,Lord Voldemort.
    Summeiro is maar een schuilnaam om niet ontdekt te worden op Hogwarts.
    Crystal heeft een erg goede band met haar vader en kan haast niet wachten tot hij haar als zijn hoofd-dooddoener kroont.
    Maar wat ze echter niet weet, is dat haar vader in ruil daarvoor wilt dat ze trouwt met de kerel die ze niet kan zien of ruiken.
    Blaise Zabini.
    Zodra Crystal het nieuws hoort, komt ze in opstand.
    Ze laat haar bitchy imago varen en trekt op met modderbloedjes en bloedverraders gewoon om haar vader te irriteren.
    Zodra ze tot het uiterste gaat, begint het kat en muis spel tussen vader en dochter.


    Ik wil graag dit liedje voor de trailer
    En deze foto aan het begin van de trailer.
    Verder wil ik in zwart-wit een klein meisje met zwart krulhaar dat het hand van een volwassen man vasthoud en naar boven kijkt zodat ze hem aan kan kijken.
    De man hoeft niet volledig in beeld.
    Verder mag je doen wat je wilt, zolang het maar bij de beschrijving past van mijn storie.
    Het meisje moet ongeveer lijken op het meisje van de foto.

    Wie wilt mij helpen?(A)
    Je zou mij er echt blij mee maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niemand? ;(


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sorry, ik kan geen trailers maken, anders had ik het graag gedaan. Wel covers ^^


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Sorry, ik kan geen trailers maken, anders had ik het graag gedaan. Wel covers ^^

    Njha...de cover heb ik jammer genoeg al :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kan ik niet, sorry.


    Kill them with kindness.

    Och nee, ook al zou ik willen en het kunnen, ik heb er totaal geen tijd voor :'D -School zuigt-.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik kan het wel een beetje...
    maar ik heb geen tijd:X sorry


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    ik kan het wel een beetje...
    maar ik heb geen tijd:X sorry

    awwh:S
    Njha toch bedankt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.