• Zoals sommige van jullie weten heeft mijn oom 4 jaar geleden de keuze gemaakt om niet meer hier verder te leven.
    Mijn moeder, mijn zus en ik hadden het hier vandaag over.
    We hadden over de problemen die mijn oom had tegen gekomen.
    Toen zei mijn moeder: 'Het grootste probleem die hij tegen is gekomen is zij!' Zij bedoelt mijn moeder zijn ex vriendin die alleen maar op zoek was naar geld.
    die ex vriendin had 4 kinderen. Twee jongens en twee meisjes. Haar jongste dochter is ongeveer even oud als mij. Dus 13/14. Zij woont naar heel het voorgeval is zij naar haar vader verhuisd. Het blijkt dat ze na vier jaar nog steeds bij hun aan de deur sta: 'ik wil mijn dochter spreken anders pleeg ik zelfmoord!'
    Daarbij heeft haar jongste zoon ook besloten dat hij niks meer met haar te maken wilt hebben en is ingetrokken bij zijn oma. Hij is 15!
    De andere twee kinderen ken ik niet zo goed. Ik weet alleen dat ze net zo gestoord zijn als hun moeder.
    Ik ben als de dood voor die vrouw. Zij is mijn grootste angst. Soms komt ze ook nog langs bij ons thuis. Om geld te halen haar "erfenis". Ik ben bang voor haar. Als ik haar tegen kom begin ik te trillen. Ren ik meestal zo snel mogelijk een andere straat in. Maar het punt is, ik kan niet mijn hele leven voor haar blijven verstoppen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    awwh sarita, als je er over wilt praten mijn tumnus huisje staat altijd open<3.

    sterkte


    They fell in love, didn't they?

    Sterkte meid..


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Sterkte meid..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rebirthing schreef:
    Sterkte meid..


    Where words fail, music speaks

    Rebirthing schreef:
    Sterkte meid..


    I like boys who drive cars too slow.

    Awhhh ik ben ook bang voor iemand. Weet hoe je je voelt.
    Bang zijn is nooit leuk!


    Follow your dreams. They know the way.

    Bandurria schreef:
    Awhhh ik ben ook bang voor iemand. Weet hoe je je voelt.
    Bang zijn is nooit leuk!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.