• Echt vreselijk voor hem..

    Wat raar... Eng, inderdaad.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iewlbah, wat heeft zij? Omfg, hoe kan dat?;o
    Ik vind het echt zielig voor die jongen. :C


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Iewlbah, wat heeft zij? Omfg, hoe kan dat?;o
    Ik vind het echt zielig voor die jongen. :C


    Ze heeft dat al vaker gehad ofzo en met stress doet haar hart ook helemaal raar door hartkloppingen. Damn, sommige personen krijgen zó veel kutte dingen tegelijk.

    o.o echt zielig!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Bij hem (hij heeft een account op youtube onder de naam Onsion en upload vage filmpjes) weet ik nooit wat ik moet denken. Het is altijd onduidelijk of hij serieus is of niet. Misschien kletst ie wel weer uit zijn nek...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ehh, wat vreemd o_o En da's alleen geheugenverlies? How come?


    "I shut my eyes in order to see.'

    RosaCullen schreef:
    Wat raar... Eng, inderdaad.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Thefuck?


    -

    Oh mijn god. Vooral dat stukje van 'Please don't hurt me!'.. ik kan me er niet eens wat bij voorstellen.


    It's time to be happy again.

    Asgard schreef:
    Bij hem (hij heeft een account op youtube onder de naam Onsion en upload vage filmpjes) weet ik nooit wat ik moet denken. Het is altijd onduidelijk of hij serieus is of niet. Misschien kletst ie wel weer uit zijn nek...


    Iknow, ik kijk zijn filmpjes ook, maar er staat er nog een op zijn andere account dus ik geloof wel dat het echt is.
    Als dit nep zou zijn, dan unsubscribe ik want dámn, ik was bezorgd om haar D:

    Bah. ik zou dta echt niet aandurven.


    Believe in yourself, change the world.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Iknow, ik kijk zijn filmpjes ook, maar er staat er nog een op zijn andere account dus ik geloof wel dat het echt is.
    Als dit nep zou zijn, dan unsubscribe ik want dámn, ik was bezorgd om haar D:


    Ja, het zou wel een rotstreek zijn als het nep was. Ik vind het maar vaag...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Zo zielig! Ik wil ze allebei nu zó hard knuffelen. ):


    We accept the love we think we deserve.

    omg dat is inderdaad echt eng :(


    As travars

    Leeds schreef:
    omg dat is inderdaad echt eng :(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.