• Heey allemaal ^-^

    Ik ben van plan om een story te starten over Harry Styles en ik wil van jullie weten of ik hem wel of niet moet beginnen


    Bailey Michelle Füller is de dochter van de Noorse koning en koningin. Hoewel ze amper 17 is, wordt ze uitgehuwelijkt aan een Noorse kroonprins. Ze ziet dit helemaal niet zitten en besluit weg te vluchten. Ze neem het vliegtuig richting Engeland - Holmes Chapel. Ze mag onderduiken bij een of andere familie, die ze vertelt dat ze een weesje is. Op een dag ontmoet ze Harry Styles en de jongens van One Direction, Harry wordt tot over zijn oren verliefd op haar. Maar wat als hij er achter komt, dat zij de hele tijd gelogen heeft?





    Beginnen of niet?


    I want to be forever young

    Van de Prince & Me zeker? ;3 Ik lees geen One Direction verhalen maar het klinkt wel leuk! Ik zeg doen.


    It's time to be happy again.

    Hilfiger schreef:
    Van de Prince & Me zeker? ;3 Ik lees geen One Direction verhalen maar het klinkt wel leuk! Ik zeg doen.


    Idd, gebaseerd op The Prince & Me! En dankje ^-^


    I want to be forever young

    BEGINNEN!
    Waarschuw je me als je met de story begint?
    *O*


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Belleza schreef:
    BEGINNEN!
    Waarschuw je me als je met de story begint?
    *O*


    Dankje! En okay ik zal je waarschuwen als ik begin! ^-^


    I want to be forever young

    -hij staat een beetje heel fout ^^-
    Idk

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 11:44 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    -hij staat een beetje heel fout ^^-
    Idk




    Hoe bedoel je, hij staat fout? n_n


    I want to be forever young

    Instant schreef:
    (...)



    Hoe bedoel je, hij staat fout? n_n



    Je had hem moeten schrijven bij story promoten, denk ik !
    Maar toch, beginnen! Want doe je dat niet dan..... x

    > Verplaatst naar story problemen.

    Om eerlijk te zijn spreekt het idee mij persoonlijk niet zo heel erg aan, sorry. Maar ik zie dat er anderen zijn die het wel leuk vinden (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    > Verplaatst naar story problemen.

    Om eerlijk te zijn spreekt het idee mij persoonlijk niet zo heel erg aan, sorry. Maar ik zie dat er anderen zijn die het wel leuk vinden (:




    Oei! Maja iedereen zijn mening zeker! Maar ik ben zeker niet boos omdat jij het niet zo'n goed idee vindt, toch bedankt!
    Ik dacht nog op een paar mensen die willen dat ik het online plaats ^-^


    I want to be forever young

    Ik vind 'm nogal standaard. Ongeveer elk cliché zit er in. Je moet al een verdomd goeie schrijver zijn om dat interessant te houden. Now I'm not bashing you, ik zeg alleeen dat dit eigenlijk gewoon een verhaal is dat vrij vaak terug komt, alleen steeds in een ander fandom.
    Then again; als jij het wil schrijven; who am I to stop you?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 12:47 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Ik vind 'm nogal standaard. Ongeveer elk cliché zit er in. Je moet al een verdomd goeie schrijver zijn om dat interessant te houden. Now I'm not bashing you, ik zeg alleeen dat dit eigenlijk gewoon een verhaal is dat vrij vaak terug komt, alleen steeds in een ander fandom.
    Then again; als jij het wil schrijven; who am I to stop you?


    Hmm misschien heb je wel gelijk, maar ik zat al langer met dat idee in mijn hoofd eig ^-^


    I want to be forever young

    Instant schreef:
    (...)

    Hmm misschien heb je wel gelijk, maar ik zat al langer met dat idee in mijn hoofd eig ^-^

    Tja, dan moet je 't maar uitschrijven. Maar ik betwijfel of het al even lang in je hoofd zit dan als het hier op Quizlet rond spookt. Dat gaan helemaal terug naar het begin van de Tokio Hotel tijden. I'm just saying.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Tja, dan moet je 't maar uitschrijven. Maar ik betwijfel of het al even lang in je hoofd zit dan als het hier op Quizlet rond spookt. Dat gaan helemaal terug naar het begin van de Tokio Hotel tijden. I'm just saying.



    Ik ben nooit een Tokio Hotel fan geweest en ben nog maar net op Q , dus dan kan ik het niet echt "gepikt" hebben hè?


    I want to be forever young

    Instant schreef:
    (...)


    Ik ben nooit een Tokio Hotel fan geweest en ben nog maar net op Q , dus dan kan ik het niet echt "gepikt" hebben hè?

    Ik zeg ook niet dat je het gepikt hebt ^^ Er zijn gewoon al veel mensen voor je geweest die dit idee hadden. Again, als je hiet wil schrijven: mij best, ik persoonlijk vind het niet erg origineel. Ik geef alleen mijn mening.


    Frankly my dear, I don't give a damn.