• Ik wil al heel lang op stijldansen
    Ik dans namelijk heel graag
    En met spaans gingen we ook stijldansen(salsa enzo) en toen vonden een aantal mensen dat ik het goed kon,
    maar ik mag niet op stijldansen omdat ik geen ritmegevoel heb volgens mijn ouders
    Hoe haal ik ze over?
    IK ga trouwens met een vriendin als ik mag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zeg dat ze beroemd worden op Q(hoera)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 13:45 ]


    All I wanna do is lose control

    Lol ritmegevoel dat leer je daar dan wel, en zoniet dan is het niks voor jou :')


    -

    laat het ze zien?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zeg dat je het gewoon heel leuk vind om te doen en het dan niet zo uitmaakt of je het goed kan/niet goed kan. Daarvoor ga je er toch op, om het te leren? En het gaat ook om de lol en alle mensen die je daar weer leert kennen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vraag of je een proefles mag doen, en als die mensen daar zeggen dat je er beter niet op kan gaan door je ritmegevoel dat je het dan niet doet? En uiteraard als ze daar enthousiast zijn dat je erop wilt (en hun wel toe moeten stemmen :3)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan vraag je of je het dan mag proberen,
    meestal kun je ook kiezen voor wat 'proef' lessen.
    Dat ritme gevoel leer je wel!

    Ik wil dat ook xD haha en ik ben ook nog steeds bezig met overhalen. Dus ik kan die tips ook wel gebruiken hihi :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vraag of je proeflessen mag nemen. Dan weet je zelf of je het nou echt leuk vind of niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    zeuren of gillen kan helpen(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Vossensnuit schreef:
    Vraag of je een proefles mag doen, en als die mensen daar zeggen dat je er beter niet op kan gaan door je ritmegevoel dat je het dan niet doet? En uiteraard als ze daar enthousiast zijn dat je erop wilt (en hun wel toe moeten stemmen :3)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ritmegevoel kan je altijd leren. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    stap 1. ga huilenxD
    stap 2. zeg dat je je verwaarloosd voelt:P
    stap 3. doe net alsof je wegloopt :O
    en dan terugkomen en nog meer huilen:P

    Neem eerst een proefles, om te kijken of je het écht wilt. Zo ja, neem dan nóg een proefles, maar neem één van je ouders mee zodat zij kunnen zien dat je het echt leuk vindt en zo. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ouch... Ik zie het al voor me
    'Mam, pap, mag ik op stijldansen?'
    'Nee, je hebt geen ritmegevoel.'

    Da's wel balen. Maar vraag dan of je proefles mag, of zo. Meestal werkt dat wel. Als het niet gaat, dan merk je dat vanzelf ook wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Ouch... Ik zie het al voor me
    'Mam, pap, mag ik op stijldansen?'
    'Nee, je hebt geen ritmegevoel.'

    Da's wel balen. Maar vraag dan of je proeflessen mag, of zo. Meestal werkt dat wel. Als het niet gaat, dan merk je dat vanzelf ook wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes