• De stelling van vandaag luidt:
    Europa moet alleen nog subsidie geven aan boeren als ze milieu- en diervriendelijk werken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neee, straks hebben we eten tekort en krijgen we hongersnood.


    Your make-up is terrible

    Ja het zou wel helpen, maar Europa zijn niet de ergste vervuilers, bij lange na niet, dus het zou weinig zin hebben.

    Hmm, lastig. Opzich is het natuurlijk goed als boeren milieuvriendelijk gaan werken, maar dan zal de productie van vlees veel duurder worden, waardoor wij weer meer moeten betalen.


    It's time to be happy again.

    Ik zal zeggen: Hou het lekker zoals het nu is! Maar het kan natuurlijk wel beter. Ik bedoel: Beter en biologisch vlees.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Atmosphere schreef:
    Ja het zou wel helpen, maar Europa zijn niet de ergste vervuilers, bij lange na niet, dus het zou weinig zin hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hilfiger schreef:
    Hmm, lastig. Opzich is het natuurlijk goed als boeren milieuvriendelijk gaan werken, maar dan zal de productie van vlees veel duurder worden, waardoor wij weer meer moeten betalen.

    Precies. En dan vinden veel mensen het ook weer niet goed.


    To live would be an awfully big adventure

    Atmosphere schreef:
    Ja het zou wel helpen, maar Europa zijn niet de ergste vervuilers, bij lange na niet, dus het zou weinig zin hebben.


    Firm believer of all that is magic

    Hilfiger schreef:
    Hmm, lastig. Opzich is het natuurlijk goed als boeren milieuvriendelijk gaan werken, maar dan zal de productie van vlees veel duurder worden, waardoor wij weer meer moeten betalen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hilfiger schreef:
    Hmm, lastig. Opzich is het natuurlijk goed als boeren milieuvriendelijk gaan werken, maar dan zal de productie van vlees veel duurder worden, waardoor wij weer meer moeten betalen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Atmosphere schreef:
    Ja het zou wel helpen, maar Europa zijn niet de ergste vervuilers, bij lange na niet, dus het zou weinig zin hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oneens, je geeft mensen in een bedrijf toch ook geen minder geld omdat ze meer papier printen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hilfiger schreef:
    Hmm, lastig. Opzich is het natuurlijk goed als boeren milieuvriendelijk gaan werken, maar dan zal de productie van vlees veel duurder worden, waardoor wij weer meer moeten betalen.


    Ik denk dat de boeren dan uitsterven.


    Food.

    Eens,of in ieder geval meer dan bioboeren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eens ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ja, ga lekker nog meer bezuiningen, maak liever het biologische eten wat geodkoper


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one