• Het leven van [1] liep perfect. Ze haalde goede punten, had genoeg vriendjes om het te overleven in groep 4 en was een zelfverzekerd, mooi meisje. Alles veranderde drastisch toen [2] in haar leven kwam. Dit meisje was mooier, slimmer en had al meteen meer vrienden dan [1]. Het probleem was; [2] was gemeen. Wat startte met het treiteren van [1] groeide uit tot heftig gepest. [2] wist iedereen over te halen om [1] vies te vinden. En nu, nu is [1]'s leven niets meer waard.
    Dit is geen ik-word-gepest-en-wil-zelfmoord-plegen-verhaal. Nee, dit is een ik-pest-anderen, ik-maak-het-leven-van-anderen-verschrikkelijk en voornamelijk hoe-te-handelen-met-een-meisje-wiens-leven-erger-is-dan-het-slachtoffer.

Ik wil dus al heel lang een verhaal maken over een pester, niet over het slachtoffer van pesten. Ik heb namelijk een soort ziekelijk iets bij [2] bedacht, waardoor ze zo'n raar beeld heeft over anderen.

Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Waarschuwen?
    Naam voor 1? Nederlands
    Naam voor 2? Nederlands

Dankjewel. (:

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 21:10 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Doet me denken aan mijn leven
    Je mag mijn naam wel gebruiken als je wil, voor 1

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Doen, (:
    Nee, niet echt origineel, ik heb er meerdere gezien, maar het ligt natuurlijk op de manier hoe je het brengt. Dan kan je er altijd iets origineels van maken.
    Ik ben slecht in titels, sorry.
    Louise? Lobke?
    Felicia, Jeske, Nicole?
    En waarschuw me maar. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Doen
    Origineel
    twisted anger
    Ja, graag
    Lottie
    Rosella

Then I defy thee, stars. Romeo Montague