• Ik nies echt zo vreemd hé. Sommige mensen niezen zo echt in de strips, met zo'n luide hatsjoe, maar van mij zijn dat echt zo'n kleine niesjes (gem 7 per keer) en als ik op school moet niezen begint iedereen altijd te lachen met me omdat dat zo grappig klinkt :-)
    Ik vind het wel nog schattig eigenlijk, totaal niet luid of aandachttrekkend :--)
    Al vind ik het altijd beschaamtelijk als ik moet niezen bij mensen die me nog nooit hebben horen niezen, want er vroeg ooit iemand of dat echt was of fake. (cat)

    Ik nies ook altijd zachtjes hoor (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik nies altijd heel hard (cat) en dan ook nog 10 x achter elkaar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik probeer ook geen geluid te maken..
    en dan vragen mensen zo van; wat ben jij aan het doen ? O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Desilio schreef:
    Ik nies altijd heel hard (cat) en dan ook nog 10 x achter elkaar


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik nies echt heel luid 'hatssjooe'


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik hebaltijd: 'Ha'ts.' Echt heel kort.


    Food.

    hihi ik niest super hard en niet hatsjoe maar ik gil ofzo.. -.-
    en dan schrikt iedereen zich dood (echt beschamend vooral tijdens toetsen)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik nies altijd luid en altijd op zo onverwachte momenten!

    zo als we met een toets bezig zijn, dan nies ik, als de juf iets aan het uitleggen is, dan nies ik. Dan begint iedereen altijd te lachen en dan lach ik mee!

    Ik nies gewoon normaal :') Maar ik hik heel hard en het duurt altijd heel lang voor dat over is :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik nies hard en ongeveer 3 tot 5 keer achter elkaar. Verschrikkelijk!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik nis luid Hatsjooeeeeee. Elke keer weer. Ik denk dat iedereen al door heeft dat ik in de les zit, ik nies altijd... Hard.


    Get outta my head!

    Ik las de titel en meteen daar achteraan dacht ik; Is 1/10e van een orgasme.

    Want dat zei een meisje laatst tegen me, dat ze het daarom fijn vond ;']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij verschilt per keer. De ene keer keihard , zodat de hele klas om kijkt , de andere keer weer heel zacht dat geen mens het hoort.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.