• Vandaag moest ik een klant helpen, maar hij had heel erge brandwonden in zijn gezicht. Mijn collega zat heel erg te staren, dus ik ben maar snel weggelopen om die klant naar het product dat hij moest hebben te brengen.
    Weetje, ik vind brandwonden zo erg he. Het is niet dat ik er echt naar blijf kijken (mijn neef is zwaar lichamelijk gehandicapt, dus eigenlijk trek me niet meer zo veel aan van mensen die 'anders' zijn), maar ik vond het toch erg om te zien. Het ergste is dat je er nooit vanaf komt en het is niet echt mooi, aangezien het meestal vrij groot en opvallend is.
    Wat ik eigenlijk toch nog erger vind (of net zo erg) zijn de mensen die er raar over gaan doen en er lullige opmerkingen over maken. Ook bij mensen die iets anders hebben, bijvoorbeeld een handicap. Wat maakt het nou uit of iemand er anders uitziet? Van binnen zijn we toch allemaal hetzelfde. Stomme mensen af en toe >.<

Ik ben gemeen xoxo

ja dat vind ik ook ): mensen letten soms veel te erg op elkaar. ik vind het echt lullig voor die mensen, zij kunnen er toch ook niks aan doen >.<

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

We zijn vanbinnen ook helemaal anders. Ieder mens is anders, zowel binnenin als vanbuiten. Enkel in een andere vorm.
    Maar ik vind dat ook erg en ik vind het heel knap van je dat je hem niet zo aanstaarde alsof hij van Mars komt, want dat had ik dan héél erg gevonden!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Madagascar schreef:
    We zijn vanbinnen ook helemaal anders. Ieder mens is anders, zowel binnenin als vanbuiten. Enkel in een andere vorm.
    Maar ik vind dat ook erg en ik vind het heel knap van je dat je hem niet zo aanstaarde alsof hij van Mars komt, want dat had ik dan héél erg gevonden!

Ik bedoelde, dat we allemaal maar mensen zijn. Mensen met een handicap of andere huidskleur, zijn gewoon mensen.

Ik ben gemeen xoxo

Ik vind dit echt een mooie forum, mijn nicht is blind en veel mensen kijken haar anders aan als ze over straat loopt met mijn tante. Soms heb ik zin om iedereen in elkaar te slaan die een grap maakt over gehandicapte mensen, die mensen zijn toch ook gewoon door bloed en vlees gemaakt?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Da's vaak ook onzekerheid en onwetendheid, hoor. Het praat het natuurlijk niet goed, maar heel veel weten niet hoe ze met zo'n iemand om moeten gaan en hoe ze moeten reageren, dus dan kan dat weleens een hele vreemde reactie zijn. Maar natuurlijk ben ik 't helemaal met je eens. Tegenwoordig kijken mensen niet verder dan de buitenkant.

"I shut my eyes in order to see.'

Ambush schreef:
    Da's vaak ook onzekerheid en onwetendheid, hoor. Het praat het natuurlijk niet goed, maar heel veel weten niet hoe ze met zo'n iemand om moeten gaan en hoe ze moeten reageren, dus dan kan dat weleens een hele vreemde reactie zijn. Maar natuurlijk ben ik 't helemaal met je eens. Tegenwoordig kijken mensen niet verder dan de buitenkant.

Hier sluit ik me volledig bij aan (:

Olive

Beleza schreef:
    (...)
    Ik bedoelde, dat we allemaal maar mensen zijn. Mensen met een handicap of andere huidskleur, zijn gewoon mensen.

And that's totally true! :-)

[ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 23:16 ]

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Jennieee schreef:
    ja dat vind ik ook ): mensen letten soms veel te erg op elkaar. ik vind het echt lullig voor die mensen, zij kunnen er toch ook niks aan doen >.<

Miss you! ~