Ik had er gisteren zo lang over gedaan om een moeilijk deel te typen voor een story, bleek dat ik dat document niet heb opgeslagen in Word 
Typisch weer, want normaal zet ik ze altijd meteen op Quizlet ook en gisteren deed ik dat niet omdat ik wou gaan slapen.
Dat is echt zo typisch hé. 
-
17 juni 2011 - 9:13
0
17 juni 2011 - 9:16
0
Awh, arme jij
Heb ik ook wel is -.-
Of een van de katten komt binnen, springt op mijn bureau en gaat op mijn toetsenbord lopen. Krijg ik meteen hele rare dingen -.-The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
17 juni 2011 - 9:19
0
UnderTheSea schreef:
Awh, arme jij
Heb ik ook wel is -.-
Of een van de katten komt binnen, springt op mijn bureau en gaat op mijn toetsenbord lopen. Krijg ik meteen hele rare dingen -.-
Hahaah, ok dat is grappig :'D17 juni 2011 - 9:27
0
Cellophane schreef:
(...)
Hahaah, ok dat is grappig :'D
Ja, maar niet als hij alles weghaalt of als je met iemand aan het chatten bent er ineens iets staat als: awibljeuoebabThe way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
17 juni 2011 - 9:28
0
UnderTheSea schreef:
(...)
Ja, maar niet als hij alles weghaalt of als je met iemand aan het chatten bent er ineens iets staat als: awibljeuoebab
Ok nee dat is minder
17 juni 2011 - 9:36
0
Oki, zo'n document bedoel je.
Ah kindje toch, ik euhm ik weet het niet. Maar je typt vast een even sterk deel opnieuw, zo ben je wel.
17 juni 2011 - 9:49
0
Ik heb zoiets ook geahd
Ik kon het 3x opnieuw doenL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
17 juni 2011 - 9:50
0