Struggle schreef:
Ik heb een vriendin van me 3 keer gevraagd of ze een schoolopdracht door wilde sturen, zodat ik een voorbeeld had, aangezien ik totaal niet wist wat ik moest doen. Ze zei dat ze dat wel zou doen. Is ze vergeten, dus ik sms'te een beetje boos en bedankt he dat je die opdracht hebt doorgestuurd. Kreeg ik terug; regel het volgende keer zelf maar. Was ze dus boos omdat ik zo boos reageerde, en ze zei niet eens sorry. Nu is ze helemaal geflipt. Ik weet niet, maar heb ik nou wat fout gedaan of is dit haar schuld?
Vergeten is menselijk. En dan hoef je niet meteen boos te SMS'en, dan kan je ook op MSN vragen;'Kan je nu die schoolopdracht sturen?
En al helemaal dat onderstreepte; Dat komt super kattig over.
Eigenlijk is het dus een beetje jouw schuld, máár: "Waar er twee vechten, hebben er twee schuld."
MrsChartered schreef:
Eigenlijk vind ik haar meer gelijk hebben dan jij :x
Zij heeft al dat werk gedaan en dan kom je met een excuus als: 'Ja, ik begrijp het niet, dus wil je de jouwe ff sturen' -ofzoiets- en wnnr ze het vergeet te sturen word je boos..
Ik snap dat ze dan zegt doe het lkkr zelf maar..
Doe ik ook wel eens hoor. Dan wil ik gewoon écht een voorbeeldje, niet om dingen te pikken, maar dan snap ik er gewoon geen hol van.
[ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:21 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.