• Ik ga een verhaal geschrijven, maaar ik heb rollen nodig willen jullie dit even invullen? n.n Je mag ook meerdere personen in een bericht zetten, als je bijvoorbeeld een familie wil maken (;d, dat word alleen maar makkelijker voor mij. Het is heeft een X-Men idee.

    Naam persoon:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Familie:
    Gave:
    Extra:

    Ik laat het weten als ik hem ga gebruiken :)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 10:35 ]

    Naam persoon: Jenna Johnsen
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:

    Jenna heeft wit blond haar dat tot aan haar middel komt. Ze is 1m73 en erg slank gebouwd. Ze heeft felgroene ogen en zalmroze lippen. Op haar onderrug staat een tattoo van 3 witte rozen.
    Karakter: Jenna is best een koppig iemand. Ze vertrouwd amper vreemdelingen en heeft een hekel aan seutjes. Verder is Jenna dol op lachen en grappen uithalen met vrienden. Voor haar vrienden doet Jenna alles als dat hen in veiligheid kan brengen, ook als ze haar eigen leven ermee in gevaar brengt. Jenna heeft ook een ochtendhumeur en stopt dat niet onder stoelen of banken. Iedereen die dan iets verkeerd zegt tegen haar, kan wel een rake klap verwachten.
    Familie: Jenna weet niets over haar familie. Ze is opgegroeid in een weeshuis omdat haar ouders haar niet wilden omdat ze anders was.
    Gave: Jenna is eigenlijk een soort elf met een geneeskrachtige gave. Ook kan ze mensen doden met een een gif dat uit haar ogen druppelt als ze kwaad is. Als ze haar menselijke gedaante laat vallen, ziet ze er zo uit;



    Extra: Jenna is een single meisje dat wanhopig wacht op de liefde van haar leven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit hoort bij rollenverdeling


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    moment ik ga even iets beters verzinnen

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 15:21 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Naam persoon: Charles Ethan Strycks
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Alex Pettyfer
    Karakter: Charlie is een spontane sociale jongen met een goed gevoel voor humor. Hij was in de klas altijd als de populaire slimme jongen waar iedereen het goed mee kan vinden. Hij is slim maar heeft nogal vaak een slechte concentratie. Verder is hij sportief maar ontzettend slecht in talen.
    Familie: Charlie heeft geen broers of zussen maar wel 2 liefhebbende ouders. Zijn vader is advocaat en is vaak weg voor zaken zijn moeder is kinderarts en moet vaak overwerken. Charlie is gewend aan alleen zijn ookal betekend dat niet dat hij dat altijd leuk vind. Soms vind hij het wel jammer dat hij geen broers of zussen heeft. Omdat hij enigstkind is word hij door zijn ouders heel erg verwend. Ookal krijgt hij alles wat hij wilt toch is hij geen snob met een bekakt accent.
    Gave: Telekinese. Hij kan met zijn gedachte voorwerpen verplaatsen. Verder kan hij de tijd veranderen. Hij kan er voor zorgen dat je een bepaalde gebeurtenis over kan doen. Dit kan echter maar 2x per gebeurtenis dus moet je er voor zorgen dat je het goed doet.
    Extra: Charlie is helemaal niet blij met het feit dat hij een mutant is.

    meld je als je hem gebruikt?

    Naam persoon: Allison Maria Novak
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Darcy
    Karakter: Allison is een sympathieke jongedame. Ze wil ook dat alles vlotjes verloop. Ze heeft een goed gevoel voor humor en is wel altijd in voor een grapje. Ze kan ook erg koppig zijn en geeft niet graag iets toe. Ze is rap jaloers en kan er niet tegen als haar vriendje te veel met andere meisjes omgaat.Ze is ook een zotte meid die graag eens dom doet en zot doet. Ze houd van feesten en danst heel graag. Je zal haar bijna elke zaterdag op een feest zien. Velen denken hierdoor dat ze geen volwassen en zorgzaam meisje is , maar integendeel ze houdt er van om voor haar kleine zus Sophie te zorgen.
    Familie: Allison heeft alleen nog maar haar moeder , Mila.Haar vader stierf 1 jaar geleden nadat Sophie geboren was. Voor de rest heeft ze nog 2 broers , Johnathan en Anthony. Een een keline zus Sophie.
    Gave: Allison kan de kracht van andere mutanten over nemen. Bv: als iemand telekinese als gave heeft en zij raakt die persoon aan heeft zij alles wat hij kan met die telekinese.
    Extra: Allison worstelde in het begin nogal met het feit dat ze mutant was , maar nu heeft ze er vrede mee gesloten. Ze is ook nog singel.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey