• ik had een idee voor een story plies vul onderste in ook als je het niet leuk vind zeg dan hoe het beter idee word:)


    what if the only child you ever LOVED!
    was taken from you FOREVER?
    It takes COURAGE!
    it takes HOPE!
    it takes FAITH
    to discover where I BELONG!


    het gaat over een meisje (11)
    ze komt erachter dat haar ouders niet haar echte ouders zijn als ze op haar 11e verjaardag een brief krijgt van een school Hogwarts School of witchcraft and wizzardy haar "ouders" weten hier niks vanaf en toch blijft ze doorvragen tot ze erachterkomt dat ze niet haar echte ouders zijn.
    blijkbaar proberen haar echte ouders al jaren contact met haar te krijgen maar dit is nooit gelukt

    geprobeerd om uit te leggen poging 2

    het gaat over een meisje ( 11)
    ze heeft altijd een goed leven gehad maar
    nu krijgt ze een brief binnen en haar ouders doen raar ook
    staan er steeds 2 vreemde mensen in de tuin een vrouw en een man
    alleen komen ze haar heel bekend voor maar heeft ze ze ooit eerder gezien?

    het is een beetje raar uitgelegd had het iets anders in mijn hoofd maar kwam er zo uit


    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Rollen?
    Waarschuwen?


    Be yourself, before you forget who that is.

    Doen,
    Beetje,
    Geen idee,
    Ik wil wel een rol,
    Ja :')


    #

    Doen of niet? Als jij het leuk vindt moet je het sowieso doen, maar als je er echt aan begint zou ik je wel aanraden om wat meer op je interpunctie, hoofdlettergebruik en spelling te letten. In de tweede uitleg breek je de regels ook heel raar af, dat leest nogal vervelend. :')

    Origineel? Het lijkt me geen heel standaard verhaal, dus best wel origineel.

    Titel? Sorry, daar ben ik erg slecht in.

    Rollen? Tja, ik vind het persoonlijk altijd nogal vreemd dat je anderen dan personages uit je verhaal laat bedenken, maar aangezien veel mensen dat leuk vinden kun je het natuurlijk best doen. ^^

    Waarschuwen? Sorry, nee. Ik heb nog een aantal verhalen die ik eerst wil lezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan