• Gister vroeg een hele goede vriend van me of ik iemand leuk vond. Ik zei niet , maar eigenlijk vind ik niet echt iemand leuk gewoon knap weetje ? en toen vroeg ik; jij dan ? en hij zei ik vind iemand echt leuk. Enn toen zei ik; wie dan ? en hij zegt ja zeg ikniet. en toen vroeg hij aan mij, wie ik dan, en toen ging hij de hele tijd zeuren, en toen zij ik dus gewoon die knappe jongen, want eigenlijk vind ik hm niet leuk alleen knap. en toen zei hij heel sarcastisch ' ik ben ook op hem' en toen zei ik ' ff sirieus' en toen antwoorde hij niet meer, enzzoo! net alsof hij boos was ? ik snap hem niet, jullie ? xx.

    ik weet nu niet echt meer hoe ik met hm om moet gaan

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:05 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Misschien vind hij jou leuk ofzo?


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Misschien vind hij jou leuk ofzo?

    Daar dacht ik ook aan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xSummerRain schreef:
    (...)
    Daar dacht ik ook aan.
    maar ik vind het dan raar (cat).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sensorium schreef:
    Misschien vind hij jou leuk ofzo?


    ik denk dat je gelijk hebt


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ma wat moet ik dan doen?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    hahaha. dit is precies het zelfde wat ik heb mee gemaakt.
    kijk dit zijn nou echt jongens. ze vinden je leuk maar weten niet of jij hen ook leuk vind. ze durfen dus niks te zeggen. ze gaan dus aan je vragen of je iemand leuk vind. en dan verwachten ze dat wij de waarheid gaan zeggen. nou mooi niet dus. dus 9 van de 10 keer als een jongen je zo iets vraagt vind ie je gewoon leuk. dan is dat natuurlijk niet bij elke jongen het geval. maar bij de meeste dus wel.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    hahaha. dit is precies het zelfde wat ik heb mee gemaakt.
    kijk dit zijn nou echt jongens. ze vinden je leuk maar weten niet of jij hen ook leuk vind. ze durfen dus niks te zeggen. ze gaan dus aan je vragen of je iemand leuk vind. en dan verwachten ze dat wij de waarheid gaan zeggen. nou mooi niet dus. dus 9 van de 10 keer als een jongen je zo iets vraagt vind ie je gewoon leuk. dan is dat natuurlijk niet bij elke jongen het geval. maar bij de meeste dus wel.
    maar nu weet ik niet hoe ik met hm ommoet gaan.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sensorium schreef:
    Misschien vind hij jou leuk ofzo?

    Was mijn eerste gedachte.
    Ga naar hem toe en praat het uit?


    Where there is a sea there are pirates...

    Of hij vindt jou leuk -wat ik eerder denk-, of hij is homo. Either way, behandel hem gewoon zoals je dat altijd hebt gedaan. (:


    everything, in time