• 16+, erotiek, drugs & geweld.

    My debts


    Intro


    Günther raakte voor het eerst in de problemen toen zij zeventien was en een aantal keer vergat om haar telefoonrekeningen te betalen. Deze schuld leek eigenlijk vrij onschuldig, waardoor meerdere andere, ook kleine, schulden niet lang daarna volgden. Helaas maken heel veel kleine schulden bij elkaar al vrij snel een grote, en zodra ze dat na iets meer dan vijf maanden door begon te krijgen, begon ze hem te knijpen en ging op zoek naar werk. Al vrij snel vond ze ook daadwerkelijk een bijbaantje voor na schooltijd en duurde het slechts enkele weken voor een tweede volgde, en betaalde ze die maand keurig voor het eerst een deel van haar schulden af.
    Echter kostte dat zoveel energie en hield ze zo weinig tijd over voor zichzelf, dat bij het krijgen van haar tweede salaris, ze zo stom was om dat bijna allemaal in één keer op te maken. Opnieuw begon ze hem te knijpen. Dit proces herhaalde zichzelf meerdere malen, en hoewel Günther zichzelf stapje voor stapje alsnog uit haar problemen leek te krijgen, voelde dat niet zo aan en ging dat niet snel genoeg. Ondertussen was ze al achttien geworden en nam ze voor zichzelf een lening, om alles in één keer af te kunnen betalen. Maar ook een lening is een schuld, iets waar ze niet direct stil bij had gestaan, tot de problemen zich opnieuw begonnen te melden, omdat betalen opnieuw niet altijd meteen het belangrijkste leek om te doen, of iets was dat ze gewoon vergat als het niet automatisch gebeurde.
    Steeds dieper en verder geraakt in een web van haar eigen problemen, stond zij op dat moment op een schuld van ruim drieduizend euro. Hoewel haar ouders tot dan toe amper iets gemerkt hadden van haar problemen, vooral omdat ze dag en nacht van huis weg was om die te bestrijden en te verbergen, werd de situatie dreigender, en besloot het meisje op zichzelf te gaan wonen om dat zo te houden.
    Vanaf daar ging alles nog sneller de mist in en stopte ze bij vijfduizend euro aan schulden met het openmaken van haar post. Ze was nu negentien, en verder weg van een gewoon en normaal bestaan, als ze ooit had kunnen wensen of dromen. Er moest iets veranderen, voor alles volledig in zou storten en ze alles kwijt zou raken wat ze nog bezat. Dat was het moment in haar leven, waarop Adam onaangekondigd binnen kwam lopen en alles begon te veranderen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb al lekker een aboo ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Ik heb al lekker een aboo ^^


    Dankjewel! ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    _O_

    Pinocchio schreef:
    _O_


    :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 4


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm, ik denk niet dat ik genoeg tijd heb maar ik zie wel..!

    Mile schreef:
    Hmm, ik denk niet dat ik genoeg tijd heb maar ik zie wel..!


    Af en toe een deeltje lezen kost toch niet zoveel tijd? (A)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 5

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 3:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 6


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 7


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.