• Zo voel ik me de laatste tijd
    Wij zijn een vriendinnen groepje met zijn 2en
    Maar ik ben altijd degene die alleen zit
    Die alleen opdrachten moet doen
    En ook lopen die andere twee wel eens weg als ik nog op de wc zit, of bij mijn kluisje ben.
    Ook spreken ze voor de vakantie allemaal dingen af met zijn tweeen en daar hebben ze het dan over terwijl ik erbij ben. Ik denk dan van "Hallo ik ben er ook nog".
    Ook is die ene vriendin best vaak Chagirijnig tegen mij. Zo was ik van de week drie dagen ziek geweest. En toen zei ze dat ze drie leuke dagen gehad, dat klinkt alsof ik niet leuk ben. Ik denk ook dat het te maken heeft met een ruzie, die bij mij nog altijd pijn doet, want als diegene waarmee ik ruzie had/heb(zij hoorde eerst ook bij dat vreinden gropeje maar ze is nu altijd ziek) op school is. Gaan ze wel gewoon met mij om en lig ik er maar een beetje buiten
    Soms is het heel leuk
    Maar ik voel me meestal het derde wiel aan de fiets
    Ik wil het ook niet tegen mijn ouders zeggen, maar ik vind dit ook niet zo leuk
    Sorry dat ik zo zannik, maar ik moet het even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is egt super kut voor je... had ik heel erg aan t begin van vorig jaar(huil)
    maar toen ik de titel las dacht ik dat het over een vage fiets gingxD

    Vijfde wiel aan de wagen?

    OT: Ik snap er vrij weinig van. Je zegt dat je een vriendinnengroepje bent met z'n tweeën? Of drieën? En daarna zeg je "Gaan ze wel gewoon met mij om en lig ik er maar een beetje buiten", maar dan gaan ze toch met jou om en zit je er toch níet buiten, right? -Vaagheid.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Vijfde wiel aan de wagen?

    OT: Ik snap er vrij weinig van. Je zegt dat je een vriendinnengroepje bent met z'n tweeën? Of drieën? En daarna zeg je "Gaan ze wel gewoon met mij om en lig ik er maar een beetje buiten", maar dan gaan ze toch met jou om en zit je er toch níet buiten, right? -Vaagheid.

    We zijn met zijn drieen
    Maar ik lig er wel buiten zegmaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat gevoel heb ik de laatste tijd ook vaak :s


    Let us die young or let us live forever.

    Ik begrijp echt hoe je je voelt, ik heb dit ook prescies hetzelfde gehad, echt waar en ik weet het is zeker geen leuk gevoel, wat je hebt. Als je wilt praten, dan kan je mij een pb sturen. :) of als er iemand anders die deze gevoel ook heeft en die misschien een probleem heeft, stuur dan een pb want ik ben dan een luisterende oor en ik kan je dan tips geven wat je kan doen. :)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 20:48 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb precies hetzelfde gehad, een jaar geleden. Toen was ik het uiteindelijk zo zat mijn best te moeten doen de andere twee bij te houden en er bij te blijven horen dat ik met een ander meisje in mijn klas om ben gegaan waar ik het eigenlijk helemaal niet mee kon vinden. Een van die twee 'vriendinnen' ging toen van school af en de andere vriendin is toen met een enorm schuldgevoel naar mij teruggekomen. Ik heb haar toen vergeven, en als ik dat niet had gedaan was ik waarschijnlijk nu nog alleen geweest op school. Maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar andere vriendinnen die jouw gezelschap wél op prijs stellen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    We zijn met zijn drieen
    Maar ik lig er wel buiten zegmaar

    Oh, dat ken ik. Een vriendin van mij zegt ook de hele tijd tegen de ander: 'weet je nog, van toeeeeen? Dat was leuk!' en daar was ik dan niet bij enzo.
    Ook spreekt zij heel vaak stiekem met die andere vriendin af, zonder mij erbij. Pffff... -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...