Haha, ik wist dit eerst helemààl niet, maar het blijkt dus dat zo'n jongen op mijn school echt stapelverliefd op mij is. :'D
En een vriendin van mij van 6wi is vrienden met hem en hij zit in 5wi. En ze heeft dat aan mij verteld en ze heeft gezegd dat hij en zijn vrienden eens een keer nummers aan het geven waren aan meisjes van de school. En toen zag die mij voorbijkomen en omdat nr1 al bezet was (dat was dus de mooiste, weetikveel) zei die dat ik nr 0 ben. :')
In ieder geval, die vriendin heeft mij zover gekregen om die zijn wiskundeboeken te gaan vragen aan hem omdat ik die nodig heb voor mijn toelatingsproef voor de hogeschool. En ik was dat dus gaan vragen en die gast durfde mij amper aan te kijken. En een vriendin van mij zat dan nog ernaast keierg te giechelen... wat een situatie.
Ik vind hem niet zo adembenemend ofzo, die heeft een Biebercut en ik zou die echt nòòit als vriendje willen haha.
En die andere vriendin zei dat als ik zei dat ik zijn biebercut niet mooi vind, dat die het dan metéén zou afknippen. x')
Anyway, dit is echt zo moeilijk... vooral omdat die mijn nummer heeft gevraagd voor het geval dat ik iets niet begrijp bij wiskunde! Ik kon toch geen 'nee' zeggen, weet je wel hoe gemeen!
Ik ga hem ook niet aanmoedigen ofzo, want daar heb ik nu echt geen zin in. Ik ben zo passief, het laatste wat ik nu wil is een vriendje. :')
Hebben jullie ook al eens in zo'n rare situatie gezeten? ;p
Where there is a sea there are pirates...