• Liefste Liesanne,

    Vanmiddag dat gesprek met Anouk enzo het was echt niet de bedoeling om het op te nemen voor Carina maar ik zag me zelf er in ik had het ook niet opgenomen voor jou waar ik nu super spijt van heb.. Jij en Chanelfa zijn zo lief om het altijd voor mij op te nemen echt ik ben jullie daar heel dankbaar voor maar ik moet zelf eigelijk ook er iets van zeggen ! Maar ik doe het niet ik ben super onzeker geworden door de middelbare school door mijn cijfers enzo. Maar bij dat gesprek van Carina eigelijk ging het om mij en Carina en door mij hebben jullie nu ook ruzie met haar terwijl het om ons ging maar jullie waren weer zo lief om het voor mij optenemen maar ik had het eigelijk moeten doen.. Maar ik snap haar wel dat ze zich aangevallen voelde omdat we met z'n 3en op haar af gingen, ik wil nu niet voor haar opkomen maar als ik me in haar verplaats zou ik me ook zo voelen.. Maar ik heb ook een super slechte eigenschap ik kan niet lang boos zijn op iemand die ik echt aardig vond en lol mee had zoals Bart ik snap dat jij het heel raar vind maar ik haat hem gewoon niet meer ik kan op 1 moment die gene wel vermoorden en de dag daarop ben ik eigelijk helemaal niet meer boos zo ben ik het klinkt super raar maar zo ben ik..

    Mischien denk je nu WTF? Waarom heb ik dit gekregen? Maar nu weet je mischien dat het niet de bedoeling was om het voor Carina op te nemen terwijl jij het voor mij op nam.
    Michien vind je me nu zielig doen dat kan ik ook makkelijk snappen..

    xxxxxxxxxxxx

    P.s. Ik vind het zo lief dat je het altijd voor mij op neemt baby! Jij bent echt super meisje!


    ik weet niet echt wat ik moet antwoorden ik vind het echt lief enzo mja, het gaat erom dat ze nooit voorzichzelf opkomt en dat een vriendin en ik dat dan altijd doen, en dan krijgen wij ook ruzie, en opeens vanmmiddag nam ze het op voor de ander, dusja wat zal ik antwoorden ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik ben net zoals haar ik kan niet boos blijven op iemand ;x
    dus ik denk dat ik niet de juiste persooon ben om hierover te oordelen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hoe lief...


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    Hoe lief...
    maar wat moet ik nu terug sturen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co