• Ik moet al om 9 uur binnen zijn in huis, en 10 uur slapen. IK BEDOEL KOMOP ik ben bijna 16 en 9 uur binnen zijn? Ook moet ik nog eten, en dat word dan 8 uur, en dan kan ik nog maar een uurtje met mn vriendin afspreken, terwijl we ook nog 10 minuten zouden moeten fietsen omdat we ergens heen wouden, en dan ook weer 10 minuten terug, dus dat is dan 40 minuten iets leuks doen, fine fine.
    Ik haat het ECHT HEEL erg als mensen niet op tijd zijn met dingen. Mn vader had zich weer eens verslapen en nu eten we weer eens laat. :/

    Wat is jullie tijdstip qua slapen en binnen zijn ? D':


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Doordeweeks moet ik 9 uur binnen zijn (ben 16) en slapen meestal rond half 11.
    En in het weekend moet ik op zaterdag en zondag rond 3 uur half 4 binnen zijn.
    En op zondag weer 9 uur want ik moet werken/school de volgende dagen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mwah, meestal ga ik niet echt tot héél laat naar buiten, en slapen; iets van 11 uur ofzo.


    -

    Ik heb gelukkig geen tijd om binnen te zijn.. :) Maar woon ook echt op mezelf xD


    What is youre favo scary movie?

    half 10 binnen en ik ben 17 in winter wat eerder omdat et dan eerder donker is..
    en slapen verschild.. 12 uur ofzo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amsterdam schreef:
    Doordeweeks moet ik 9 uur binnen zijn (ben 16) en slapen meestal rond half 11.
    En in het weekend moet ik op zaterdag en zondag rond 3 uur half 4 binnen zijn.
    En op zondag weer 9 uur want ik moet werken/school de volgende dagen.

    Oh nu voel ik me al beter. _O_


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Doordeweek 11 uur en dan moet ik ook gelijk slapen. In het weekend maakt het ze niet uit hoelaat ik thuis ben, maar als ik helemaal niet thuis kom moet ik wel even smsen.
    Doordeweeks mag ik soms wel later komen, als mijn vriend en ik bijv naar de film gaan of zo. Dat gebeurd zelden, aangezien hij nog naar school moet en ik al vakantie heb!


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik moet gaan slapen om 10 uur, maar meestal blijf ik wakker tot 12 uur/half 1. In het weekend of de vakentie moet ik ongeveer om 11/12 uur thuis zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Niet eigenlijk. Ik moet alleen bellen/sms-en als ik naar huis kom.
    En hoelaat ik naar bed ga maakt ook niet uit, alleen gaat mijn vader wel zeuren als het al 12 uur is ofzo :')
    (Ik ben 17 trouwens)


    As travars

    Nou en, ik moest ook rond die tijd binnen zijn toen ik 16 was en ook vrij vroeg naar bed. Vooral toen ik m'n pc nog niet op m'n kamer had. :')

    Tegenwoordig maakt het niet meer zo uit, zolang m'n ouders maar ongeveer weten waar/met wie ik ben en hoe laat ik denk thuis te komen. En ik moet er rekening mee houden dat ik ook werk heb.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:21 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    GUSS schreef:
    Mwah, meestal ga ik niet echt tot héél laat naar buiten, en slapen; iets van 11 uur ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb daar niet echt tijden voor.. 's zomers (in de vakantie) rond half 11 binnen zijn, slapen zoek ik zelf maar uit, zolang het maar eerder is dan mijn ouders. ;D
    In de winter moet ik rond half 10/10 uur thuis zijn en dan rond half 11 in m'n nest liggen.
    Doordeweeks (dus met school) lig ik rond 10en in mn nest, maar dat bepaal ik dan zelf; 't maakt mn ouders niet zo uit..
    Ik ben 13 trouwens. (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:25 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ik ben 19 en heb een slaaptijd van 11 uur als ik de dag daarna les heb. Ik vind het overdreven en heb er een hekel aan 8D Maar toen ik 16 was moest ik ook om half 10 in bed liggen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik ben 13. 9 uur / half 10 binnen zijn.
    10 uur / half 11 slapen.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik krijg niet echt een tijd mee voor door de weeks, maar ze vinden het wel prettig als ik rond 12 uur weer binnen ben ja. In het weekend krijg ik überhaupt geen tijden.

    En hoe laat ik naar bed ga boeit ze nooit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eh, het gaat meestal doordeweeks van; als ik om twaalf uur niet binnen ben word ik gebeld/gesmst hoe laat ik van plan was thuis te komen. En dat is dan ook echt een vraag, geen retorische vraag met als boodschap 'kom thuis'.
    In het weekend... naja weetje, mijn ouders weten dat ik geen gekke dingen doe. In het weekend word ik pas rond vieren gesmst door m'n moeder of ik het niet te laat wil maken :')


    Life is hard and then we die