• Ik had het met mijn vrienden over mijn oma die op 4 mei 2011 is gestorven (dodenherdenking, typisch omdat zij één van de oorlogsslachtoffers was, ze heeft in een Jappenkamp gezeten). Ik vertelde haar dat de hele crematie op dvd staat, dat kan tegenwoordig blijkbaar. Dat is erg handig, want nu kon mijn familie uit Amerika het toch ook bekijken. Mijn vriendin vroeg of het niet moeilijk was om te kijken en ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook nog niet heb gezien. Wel moest ik denk aan mijn vader, mijn oma was zijn moeder. Mama stelde voor om de dvd te kijken en mijn vader (die nooit emoties toont en een pijngrens heeft die tot aan de hemel reikt) durfde eerst niet, uiteindelijk deed hij het toch. Hij en mama zaten hand in hand op de bank en toen moest 'ie huilen. Mijn vader en ik hebben geen geweldig of sterke band, maar toen brak mijn hart. D:

    En nu mis ik mijn oma weer enorm, pft, ik kan het nog steeds niet bevatten. Zij was echt de sterkste van de hele familie. Ik vind het echt niet (meer) leuk. Daar gaat mijn goede humeur van vandaag.
    (no_chears)


    everything, in time

    Aah nu krijg ik medelijden met je vader (en jou).
    Ga anders even muziek luisteren? Meestal word je er wat vrolijker van.
    En misschien helpt het ook om aan de goede momenten te denken die je met je oma hebt gehad.

    Sterkte <3(flower)(K)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Celestial schreef:
    Aah nu krijg ik medelijden met je vader (en jou).
    Ga anders even muziek luisteren? Meestal word je er wat vrolijker van.
    En misschien helpt het ook om aan de goede momenten te denken die je met je oma hebt gehad.


    Dat vind ik juist zo moeilijk, dan mis ik haar alleen maar meer.D:
    Ik baal gewoon dat ik geen afscheid heb kunnen nemen. Ik wist dat ze leukemie had, maar ze voelde zich van de een op de andere dag ineens kut. De nacht voor ze stierf had ze nog gewoon een hele bak rijst op. D: Dus ik zag het niet aankomen en nu kon ik geen afscheid nemen, baaah. Ik voel me een zeikwijf.x]


    everything, in time

    'Hij en mama zaten hand in hand op de bank en toen moest 'ie huilen.' sorry maar dat vind ik echt superschattig ;$
    & veel sterkte x

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:54 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Progeny schreef:
    (...)

    Dat vind ik juist zo moeilijk, dan mis ik haar alleen maar meer.D:
    Ik baal gewoon dat ik geen afscheid heb kunnen nemen. Ik wist dat ze leukemie had, maar ze voelde zich van de een op de andere dag ineens kut. De nacht voor ze stierf had ze nog gewoon een hele bak rijst op. D: Dus ik zag het niet aankomen en nu kon ik geen afscheid nemen, baaah. Ik voel me een zeikwijf.x]

    Sorry, dat wist ik niet.
    En met dit soort dingen mag je zoveel zeiken als je maar wilt.

    Wounded schreef:
    'Hij en mama zaten hand in hand op de bank en toen moest 'ie huilen.' sorry maar dat vind ik echt superschattig ;$
    & veel sterkte x


    Haha, dat vond ik ook. Ze zijn sowieso wel schattig samen, soms plagen ze elkaar ook echt, nog net een stel pubers. Ik mag me gelukkig prijzen.<3

    @Celestial, maakt niet uit, kon je natuurlijk ook niet weten! Toch bedankt!:3


    everything, in time

    Sterkte Marleentje(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.