• Ik heb door Quizlet een paar goeie vriendinnen er bij gekregen. (Denk aan Sevda, Nikki en Gaby.)
    Maar Quizlet is iets persoonlijks dus ik vertel meestal er niet bij waarvan ik ze ken. Vandaag hadden we bezoek en opeens ging het gespreksonderwerp over de vriendinnen van mij en mijn zus.
    Gaat mijn moeder vertellen dat ik vriendinnen heb die ik via internet heb leren kennen. En ook van welke site enz.
    Nu ben ik dus niet blij met mijn moeder en dat ga ik ook zeker een keer tegen haar zeggen dat ze dat niet meer moet doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik haat het ook als andere mensen weten dat ik schrijf, of op Q zitten. Ik zeg dat ik ze via Hyves ken meestal.


    live the life you love

    Ik vind het ook nogal raar om te zeggen dat ik vrij veel vriendinnen heb door Q of andere sites,
    dus dat hou ik gewoon voor mezelf ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn moeder zegt altijd "Rosa schrijft een verhaal en zit op een verhalensite."
    Dan schaam ik me kapot, het klinkt zo kinderachtig x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zeg gewoon 'Ik ken die van het internet' meer zeg ik niet en ze vragen nooit verder.

    Mijn moeder is ook iemand die zoiets gemakkelijks zegt en daar grapjes over maakt, maar ik zeg haar dan gewoon dat ze het niet door moet vertellen of iets in die richting, en meestal houdt ze er dan wel rekening mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daarom vertel ik ook niet aan iemand dat ik op Q zit, en zeker niet aan mijn ouders.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Daarom vertel ik ook niet aan iemand dat ik op Q zit, en zeker niet aan mijn ouders.


    Nou ik heb het verteld omdat ik anders niet naar de meeting in Rotterdam kon. En hoe moet ik anders vertellen dat ik opeens iemand heb leren kennen van 16 die in dongen woont...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niemand weet van mij dat ik op Q zit en dat wil ik vraag zo houden. anders krijg ik toch alleen gezeik.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn moeder weet wel dat ik Quizlet zit, maar ze zou niet moeten proberen om daar met andere mensen over te praten. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sapphira schreef:
    Niemand weet van mij dat ik op Q zit en dat wil ik vraag zo houden. anders krijg ik toch alleen gezeik.

    Hahaha, oh lol. Mijn ma ging de hele fam vertellen dat ik zonder toestemming naar Rose en Samira in Roffa was gegaan.


    SLOAN.

    Wishful schreef:
    Mijn moeder weet wel dat ik Quizlet zit, maar ze zou niet moeten proberen om daar met andere mensen over te praten. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.