• ARGH ik speel een spel met een vriend en heb al 2 keer verloren IK HAD BIJNA GEWONNEN ARGH ohh ik kan echt niet tegen mn verlies, ik vind dit niet meer leuk en stop. :I
    pffft.
    Wie kan nog meer niet tegen zn verlies en kan er ook zo boos om worden.
    ugh ik wil eens winnen, ik haat deze kut pc, op het laatste moment ging die laggen. :'(


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Owwh arme jij! Ik kan best wel tegen mijn verlies.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ook niet haha. Als we hockeyen en mijn team doet niet goed mee flip ik 'm altijd half, niet zo geweldig maarja. Ik wil gewoon niet verliezen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Ik ook niet haha. Als we hockeyen en mijn team doet niet goed mee flip ik 'm altijd half, niet zo geweldig maarja. Ik wil gewoon niet verliezen.

    Haha ik snap het xD vanmiddag hadden we op school een quiz en de hele klas ging ouwehoeren maar ik wou winnen ;__;

    TOCH WONNEN WE. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik kan niet tegen mensen die niet tegen hun verlies kunnen. (krul)


    wth.

    Ik wel.
    Als ze maar niet stom gaan dansen.(cat)


    Food.

    haha, ik kan er niet tegen als mensen die niet tegen hun verlies kunnen verliezen, dus laat ik ze altijd winnen. XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik kan ook nooit tegen mijn verlies, slechte eigenschap..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan alleen niet verlies als er vals word gespeelt
    of als mensen dan gaan opscheppen van; ik heb gewonnen jij lekker niet ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik ook niet!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kan er wel tegen, maar ik baal wel altijd! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan er niet tegen als ik geen gelijk heb/krijg. Maar ik kan opzich wel tegen m'n verlies (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Ik kan er niet tegen als ik geen gelijk heb/krijg. Maar ik kan opzich wel tegen m'n verlies (:


    Eeeeerg herkenbaar. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Ik kan zeker tegen mijn verlies.
    Maar het is wel jammer als je verliest.

    Ik kan er wel tegen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vroeger kon ik er niet tegen, maar nu wel :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.