• Ik was namelijk gister 2 vesten(1 daar van was een addidas vest( laten liggen tijdens . En ze zijn best duur dus dat was niet zoo slim ._____. Maar ik heb ze terug_O_!!!! Iemand probeerde mijn vest te stelen(cat).
    Hij lag namelijk niet bij de gevonden voorwerpen (dat allen maar uit kleding bestond). Ik moch ff in de kleedkamers kijken en daar lag mijn vest bij iemand anders spullen(cat). hoe ik weet dat tie van mij was niemand op mijn school heeft er 1 en hij zat onder de katten haren :Y).(lang leven mijn kat)
    En..... Ik ben 2de geworden met een wiskunde wedstrijd_O_!!!!
    Ik had 1e van de school kunnen worden het scheelde heel weinig :'D.
    Maar ik ben 2de van Havo/Mavo klas:Y)


    so hoe was jullie dag?:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leuk voor je!
    Mijn dag was saai >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had een kutdag: Mijn ouders gaan 1 week weg. Heb oorontsteking die niet overgaat. Morgen naar het ziekenhuis. En mijn allerbeste vriend gaat vandaag op vakantie en kan niet ''dag'' zeggen omdat ik vandaag ziek thuis was.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    Ik had een kutdag: Mijn ouders gaan 1 week weg. Heb oorontsteking die niet overgaat. Morgen naar het ziekenhuis. En mijn allerbeste vriend gaat vandaag op vakantie en kan niet ''dag'' zeggen omdat ik vandaag ziek thuis was.

    aw rot voor D: sterkte :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    (...)
    aw rot voor D: sterkte :')

    thnks!


    It's going to be difficult, but not impossible.