• veel interviews heeft en je iedere keer als hij "kind of" zegt een streepje zet, hoeveel streepjes zou je dan hebben aan het eind van de dag? Gok eens =)
    Ik telde net in een interview 44 keer =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, dat is me nog nooit zo erg opgevallen. Doet hij dat echt zo veel? Misschien let ik niet zo heel erg op wat 'ie zegt als ik interviews van 'm kijk, lol (wbw)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Awh wat lief :'D


    -

    Haha ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    haha. Tic-nerveux.
    Er zijn ook zo van die mensen wiens eerste antwoord op een vraag 'wat zei je?' is, en dan gewoon antwoord geeft. Puur uit reflex en gewoonte. Om hysterisch te worden D:
    stel je voor :
    ° hey hoe was jouw dag?
    - wat zei je? Oh, goed hoor.

    RAAH.


    Owl you need is love.

    Wat zei je,Whééééééééé, bedankt zeg, dan wordt je kind of hysterisch van mij!


    Define "good".

    Ik las 'kind of' even op z'n nederlands >,<


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Ik las 'kind of' even op z'n nederlands >,<


    Wat zei je, zet dat kind dan toch even of!


    Define "good".

    Ik dacht dat hij juist heel veel like zegt. Ik wist alleszins wel dat hij een stopwoord had dat hij echt gigantisch veel zegt, dus 't zal dan wrs kind of zijn =) Het is wel cute, ofcourse, maar ook een klein beetje irritant.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kan je een drinking game van maken (nerd)


    As travars

    Genius schreef:
    Awh wat lief :'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right