• Ik probeer dus weer lensen, alleen nu zie ik dichtbij echt wazig, vaak D: & ver weg wel goed, maar, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Het beeld klopt gewoon niet :'D, maar ik ben bang dat als ik dat zeg tegen de opticiën, dat ik dan weer geen lensen mag en over moet op een bril D:
    DUS, what do i have to do?
    (cat)

    Hoe lang heb je die lenzen al?
    Want het kan ook zijn dat je ogen even moeten wennen en dat het misschien wel beter wordt...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    xD ik merk het dat je niet goed ziet zie je je toetsenbord wel goed want er staat lensen inplaats van Lenzen
    Maarja :P
    Ik zou toch gewoon gaan hoor anders worden je ogen nog slechter. Je kan beter een bril hebben nu dan veel te slechte lenzen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Misschien ligt het aan het merk zelf, of moeten je ogen gewoon wennen? :'D


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Gewoon tegen de opticien zeggen wat er scheelt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jiles schreef:
    Hoe lang heb je die lenzen al?
    Want het kan ook zijn dat je ogen even moeten wennen en dat het misschien wel beter wordt...


    2 dagen :'D

    Ik zou naar de opticien gaan en dat zeggen. Liever een bril dan niet goed kunnen zien met lenzen :'D


    -

    Mijn lief had dat voor toen hij 2 lenzen overéén aan had. (:


    Get outta my head!

    > titel veranderd, lenzen ;).
    Misschien nog een beetje wennen. Maar 'k zou toch niet te lang wachten om terug naar de oogarts te gaan, anders beschadig je misschien je ogen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is sowieso zo dat je dichtbij minder scherp ziet met lenzen, maar dan heb ik het over een afstand van enkele centimeters.
    (natuurkunde, lenzenhoofdstuk...)

    Ik zou dan toch even naar de opticien gaan, want het lijkt me niet de bedoeling.
    Of misschien even wennen inderdaad, en maar een paar uur per dag dragen.


    Felix

    als je ze pas 2 dagen hebt, dan moet je gewoon even eraan wennen