• Ik ben dus bezig met mijn tweede trailer, die ik maak met Windows Movie Maker. (: Ik zal even een korte samenvatting plaatsen;


    Wanneer Alyson Bright doorbreekt met haar rol in het Zwanenmeer stijgt alles haar een beetje hoog. De vrienden waarmee ze vroeger nog zo bevriend mee was zijn op haar aardbol verdwenen en alleen de meest rijke en hooggewaardeerde mensen zijn nog goed voor haar. Nergens is de Alyson van vroeger meer te bekennen, de Alyson die danste voor haar plezier is weg.

    Tot op een dag haar moeder er genoeg van heeft en ze haar naar een speciaal kamp stuurt voor mensen met sterallures. Met tegenzin komt Alyson daar aan en ontmoet vele meisjes en jongens van haar leeftijd die het ook zo hoog in hun bol hebben, zo ook One Direction de popsensatie van het laatste jaar. Weet Alyson het te overleven en zijn de jongens van One Direction echt zo arrogant zoals de roddelblaadjes zeggen?


    Nu heb ik dus genoeg beeldmateriaal van Alyson, maar ik kan dus nergens goede beelden vinden voor een kamp en ook heb ik niks van beeldmateriaal van One Direction, sinds ik ze veel in de buitenlucht wil hebben.

    Dussss, mijn vraag, weet iemand leuke filmpjes die ik kan gebruiken?
    # Kamp filmpjes, niet alleen Camp Rock aub.
    # One Direction filmpjes
    # Overig > Verzin zelf maar iets dat je bij het verhaal vind passen.

    Natuuuurlijk zal ik ook in het filmpje je naam zetten als je me even wilt helpen, hihi. Bedankt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm.. met buiten bedoel je waarschijnlijk meer groen en zo?
    Want dit is Harry, en buiten. Maar waarschijnlijk verkeerde buiten XD Maar misschien valt het niet zo op als je steeds korte stukjes of maar een deel van het beeld af snijdt?
    Of wacht, 1D hoefde niet per se buiten x) (ik lees altijd heel zorgvuldig *kuch*)
    Dan heb ik nog een geniaal filmpje voor je ^^ :tadaaa!
    En kan je niet gewoon fanfilmpjes gebruiken? In deze bijvoorbeeld zitten vast een paar goede momenten.
    (Ik ga d'r trouwens wel even vanuit dat je er muziek of zo over gaat zetten XD)
    (Oh, en ik voel me nu heel erg een stalker, but believe me, ik kende deze filmpjes een paar minuten geleden ook nog niet XD)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Misschien in het begin iets uit Black Swan?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sorry kan geen trailers maken!

    Zugzwang schreef:
    Misschien in het begin iets uit Black Swan?
    Black Swan is prachtig, mwiii<3
    (zieke liefde voor die film hier)
    Die eerste scène, dat ze droomt, over de tovenaar en de witte zwaan, dat is zo'n mooi stuk ballet<3
    De dans op het eind is ook echt heel erg mooi.
    Verder zijn stukken natuurlijk lastig te gebruiken (als ze bijvoorbeeld vleugels heeft), maar die twee delen kunnen denk ik wel.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 0:43 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Zugzwang schreef:
    Misschien in het begin iets uit Black Swan?


    Bedankt voor de tip! Hihi, ik heb die gebruikt. (:
    Het resultaaat. (:



    Let niet op de mooie, niet bijpassende muziek!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leeeeeuk. ;D
    Pretty Little Liars! ~gil~

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 13:33 ]


    Great minds think alike.