• Ik ga hiet niet het hele verhaal uitleggen maar ik ben super kwaad. Mijn vader is een eikel en morgen wordt ik misschien meegenomen door de crisisdienst en kom ik in een inrichting of kliniek.
    In plaats van dat IEMAND ook maar enige moeite doet om er achter te komen wat er met me is, moeten ze me maar meteen opsluiten. Misschien heb ik gewoon ADHD of misschien met ik inderdaad gek in mijn kop.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    je bent niet gek in je hoofd.
    wat is dat nu direct gaan opsluiten?
    en algezien je zegt dat er niemand moeite doet om erachter te komen wat er met je scheelt:
    wat scheelt er?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Maar... Misschien is die gewoon ongerust? :X
    *Tjah* Toch suc6


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Wil je misschien je verhaal kwijt? Zoja, ik wil best een luisterend oor bieden (':


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Marquise schreef:
    je bent niet gek in je hoofd.
    wat is dat nu direct gaan opsluiten?
    en algezien je zegt dat er niemand moeite doet om erachter te komen wat er met je scheelt:
    wat scheelt er?

    Aangezien mijn vader zegt dat hij moordneigingen krijgt van mij, zullen ze me wel uit huis halen denk ik. Ik heb geen flauw idee wat er mis met me is, het is in iedergeval niets goeds.
    Bedankt dat je het vraagt. : )


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Amaterasu schreef:
    (...)
    Aangezien mijn vader zegt dat hij moordneigingen krijgt van mij, zullen ze me wel uit huis halen denk ik. Ik heb geen flauw idee wat er mis met me is, het is in iedergeval niets goeds.
    Bedankt dat je het vraagt. : )


    altijd welkom,
    als je wilt praten pb je mij maar (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.