Foto bij veder gaan

heey,
sorry dat ik niet meer zoveel schrijf, maar ik ga me best doen om meer wat mee te gaan schrijven voor jullie:)
ik heb al een idee hoe ik veder ga met het verhaal ik hoop dat jullie het leuk vinden
xxx

een sprong van 1 week in de tijd:
door de ogen van daan;
het is nu alweer een week geleden dat het gebeurden, me leven was ineens niet zo leuk meer. Ik heb ruzie met Rein nou inelk geval spreken we elkaar niet. Ik spreek Lisa niet meer, alleen Sharon nog af en toe en Owen en Nils natuurlijk. maar ik heb hier gewoon me vrienden. Daan vind je het erg alsik met me meisje de stad in ga?? huh, nee hoor ga maar. zie je morgen meer. oke zie je MAANDAG sukkel het is weekend!!!!!! ohja ik ging morgen met de jongens repeteren voor de maintour, dat was nu wel het laatste waar ik zin in had. ik pak me fiets en fiets stil naar huis, 2 weken geleden was het allemaal nog zo perfect, ik was verliefd op Sharon en zij op mij. Ik en Rein maakte de grootste lol om meisjes ineens rolt er een traan over me wang. waarom heb ik alles zo verpest??? hee Daan!!!! hoor ik ineens achter me, ik kijk om en zie Sharon aankomen fietsen, ik stap even af en wacht als ze naast me stop begroet ik haar vrolijk. Daan wat is er je hebt gehuilt? vraagt ze bezorgt. ik haal me schouders op. kom we gaan even zitten ze rijd het parkje al in dus ik kan niets anders dan der achterna fietsen. na een uurtje fiets ik met een goed gevoel naar huis, ik heb nu iemand die alles weet bij wie ik me verhaal kwijt kan. en ik heb besloten als ik thuis ben ga ik Lisa bellen en me excuus aanbieden.

Door de ogen van Rein:
ik loop een beetje verlaten door de straat, ik mis Lisa. ik ga op een bankje zitten en pak me mobiel uit me zak, en toets het nummer van Nils in ik moet hem iets vragen.
het gesprek;
Rein: Rood
Nils: Blauw
hee met nils, wat is er?
heej, met Rein, kan je iets voor me doen?
licht er aan wat ik moet doen natuurlijk?? hihi nee wat moet ik voor je doen?
nou ik de afgelopen week veel nagedacht over alles wat er gebeurd is met Lisa en Daan en mij enzo. en ik besloten dat ik het beste moet doen ook wat het best is voor mainstreet, ik wil het goed maken met Lisa. en ook met Daan.
wow, goed van je Rein maar wat moet ik doen? ik snap hem niet.
wil je aan Daan vragen of die morgen ook gewoon komt ik wil het met hem uitpraten. en wil je ook vragen of Lisa en Sharon kunnen komen moet ook iets tegen hun zegen. wil je dat voor me doen?
ja natuurlijk ik ga me best doen ik ga ze meteen bellen. alles komt goed ik ben er morgen voor je en onthoud alles komt goed.
dankje dat je er altijd voor me bent en tot morgen.
tot morgen
en dan word de verbinding verbroken....
ik ben blij dat ik Nils heb gebelt, ik druk nog even snel sms versturen naar owen.
heej owen,
ben morgen 10 uur bij jou
ik ben echt blij dat je er altijd voor me bent
moet morgen echt iets tegen jullie zegen
tot morgen
Rein.
en ik druk op versturen. dan sta ik op en loop naar huis als ik thuis kom zie ik dat het al 6 uur is ik loop snel naar boven gooi me tas op me bed en pak een trainingsbroek en een schoon shirt uit de kast en stap onder de douche. morgen moet het gebeuren.

door de ogen van Lisa:"
kom anders naar mij kunnen we samen huiswerk maken en zo. zeg ik tegen Roos. ja is goed gezellig zullen we gaan? ja kom. en samen lopen we naar onze fiets en fietsen naar huis, als we thuis aankomen zie ik dat me ouders er niet zijn ik pak wat te drinken en loop ook naar boven, waar Roos al op me bed zit te twitteren ik pak me i pad van me bureau en kijk wat ze heeft getweet. 'mijn bediende is er hoor" love you @lisaheromeid'' haha ik antwoord terug ''en bedankt :p hou ook van jou hoor :)" lekker weekend vieren met me sgatje @roosheromeid. we zijn al een tijdje lekker aan het kletsen als me mobiel gaat.. ik kijk en zie dat het Nils is, ik neem even op zeg ik snel tegen Roos, en dan neem ik op.
het gesprek:
lisa; rood
Nils: Blauw
heej met lisa
heej lies, met Nils ik heb een vraagje
vraag maar raak wat is er aan de hand?
ik vroeg me af misschien heb je zin om morgen naar onze repetitie te kijken?[/blue
wil je dat graag dan of..?????
ja kom alsjeblieft Sharon komt ook
oke maar als het ruzie word ben ik meteen weg en ohja waar? hoelaat?
oke maar dat word het niet vertrouw me,11 uur bij mij. me adres weet je he?
ja die weet ik, oke dat hoop ik dan maar zie je morgen
oke mooi zo zie je morgen lies x
en de verbinding word verbroken, en ik loop de kamer weer in. wat was er vraagt Roos als ik binnen kom. Nils vroeg of ik morgen ook kwam, de andere meiden komen ook. en ga je moet je wel de doen schat. ja ja ik ga.

Reageer (2)

  • Debbie2022

    Ik mis Daan Zwierink zo hard met heen groetjes Debbie Sporken

    1 jaar geleden
  • MS123456

    OMG dooooooor zo spannend jullie kunnen zo goed schrijven!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen