Foto bij Part #2 - Voor Het Concert

Vanuit Barbara.

Zo leuk dat Noor er weer is, ik heb haar al zo lang niet meer gezien! En die Meet en Greet wordt echt geweldig!! Uit mijn enthousiasme vergeet ik dat we als enige vooraan in de zaal staan, we zijn een uur te vroeg maar de deuren stonden al open. Noor heeft al een aantal keer voorgesteld om het podium op te springen en backstage te rennen. Ik wil het wel, maar ik durf het niet. 'Kom we doen het gewoon, niemand die ons kent en de jongens zullen het vast ook niet erg vinden!' zegt ze weer. 'Vooruit dan maar, maar alleen omdat ik Rein wil knuffel.' zeg ik. Nou.. Eigenlijk wilde ik heel erg graag mee maar ik was bang dat Rein me een rare Mainiac zou vinden.. Noor is toch knettergek dus wat kan het haar schelen, ik wil ook minder nadenken over dingen die doe. Sinds kort heb ik mijn twitternaam veranderd in 'Stay weird', mijn nieuwe slogan! Ik moet wel anders zijn dan de rest... Het ligt gewoon aan mij, gepest op school. Ja het ligt me zwaar, ik ben er veel vriendinnen door kwijtgeraakt..Gelukkig heb ik Noor nog, ik kan haar altijd skypen.
We sluipen zachtjes door de gang, hun kleedkamer is in zicht. 'KLEEDKAMER 1 MAINSTREET, NILS OWEN REIN DAAN.' Dat staat er op de deur.. Hoe duidelijk wil je het hebben? We lopen naar binnen, maar dan......

Reageer (2)

  • ThatUnicornn

    *slaat je*

    1 decennium geleden
  • ThatUnicornn

    JA NOOR ALS JE NIET VEDER GAAT GA IK JE SLAAN HEY

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen