Foto bij Joyce en Joke

Linkse is Joyce en rechtse Joke

Hayley pov

"En waar zeg je dat die geweldige jongen van je woont"klinkt Joyce haar stem aan de andere kant van de lijn."*zegt adres*"."AAh,je hebt het over die Kauitz jongen...""Ja denk ik,als jij het zegt" "Ze zeggen dat hij alle meisjes versiert die hij tegenkomt,Allison heeft het daar nog mee gehad."Ow,oké,dank je hé"zeg ik,en leg meteen op."Dus hij is een player,ook leuk om te weten"zucht ik.Ik kruip mijn bed in en val in een diepe slaap.

One week later...

Al gapend duw ik de wekker af,douch me en kleed me om,en ben klaar om naar mijn werk te gaan.Vandaag is het een week geleden dat ik naar die player ben geweest,Kaulitz.Ik neem mijn brommer,en vertrek naar het werk.
Daar aangekomen heb ik al een opdracht,ik kijk naar het adres en mijn oogballen vallen eruit.
"Is er wat Hayley?"vraagt Jonas.Ik schud mijn hoofd en ga naar mijn brommer.Daar aangekomen bel ik aan en waarvoor ik vreesde opent die Kaulitz player de deur."U pizza"zeg ik kort.
"Dankje hoeveel...""15 euro"onderbreek ik hem.
Hij geeft me een briefje van 20.Snel neem ik 5 euro uit mijn tas voor hij mijn hand weer aanraakt."Hou het zelf maar hoor meisje"Ik prop het 5 euro briefje in mijn broekzak en wil er weer vandoorgaan."Waarom doe je nou zo afstandelijk?,vorige week was je zo aardig"
Klinkt de Kaulitzplayer zijn stem.Ik negeer hem en spring weer op mijn brommer,wat denkt die Kaulitzplayer wel niet,dat hij me zomaar kan binnen draaien wanneer hij daar eens zin in heeft??Wel mooi niet!!!

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen