Ik heb het al heel vaak gezegt, maar bij 5 retweets ga ik weer verder, haha.

VANUIT YASMINE.

Ik hoor Iris de kamer binnen rennen, ik kijk op, ze springt bij me op bed. "Nils!" gilt ze. Lisa zit ook al recht op. "Wat is er met Nils?" vraag ik een beetje chagerijnig. Iris haalt adem en begint te praten. "Ikzataantafelentoenkwamnilsen..." "Praat rustig." zegt Lisa lachend. "Oke, ik zat alleen aan tafel, en Nils kwam aanlopen, Nils zei lieve dingen en Owen zei dat hij verliefd is." zegt Iris blij. "Op jou?!" gil ik. Iris knikt, en rent door de kamer. "En vind jij hem ook leuk?.." vraagt Lisa. Iris bloost. "Ja tuurlijk!" "Laten we gaan zwemmen, het is lekker warm buiten!" stel ik voor. We liggen met onze handdoeken langs het zwembad. Voor me neus zie ik Rein, Daan, Owen en Nils zwemmen. Ik zie Rein de heletijd naar me kijken, Rein zegt iets tegen Daan, en wijst naar me. Ik doe net of ik niets zie. "Je vind hem leuk he?" fluistert Iris. "Wat ik? Wie? Rein?!" zeg ik geschrokken. Iris knikt. "Nee, helemaal niet." ontken ik. "Niet liegen, Yasmine!" zegt Lisa lachend. Een paar minuten later staan Daan, Nils, Rein en Owen voor jullie.
"Is het niet veel te warm, de hele tijd in de zon liggen, jullie moeten even afkoelen, komen jullie mee zwemmen?" vraagt Rein.


Verder bij 5 retweetsss.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen