Foto bij Hoofdstuk 1

Trying :P

Ik werd wakker, maar niet van mijn wekker maar van de keiharde muziek van mijn zus. De dag was amper begonnen en ik werd al gek van haar muziek. Ik herkende het liedje wel want ze heeft het al zo vaak gedraaid. Het werd gezongen door een of andere Luke. Ik vond zijn muziek echt helemaal niks, ik snapte niet wat zij zo leuk aan die jongen vond. ‘DOE DIE MUZIEK IS ZACHTER!’. Ik schreeuwde vaker naar mijn zus om die muziek zachter te zetten maar helaas deed ze dat nooit. Ik stond chagrijnig op en deed mijn eigen muziek aan. Ik zette het volume op zijn hardst. Ik grijnsde even. Ik hoorde haar muziek gelukkig niet meer. Toen ik me omdraaide zag ik mijn vader met een boos, rood hoofd in mijn deur opening staan. Hij zei wat maar ik hoorde het niet doordat de muziek zo hard stond. Ik maakte grijnzend een ik hoor je niet gebaar. Ik zag aan zijn houding en zijn hoofd dat dat hem alleen maar bozer maakte. Ik zag hoe hij naar mijn radio liep en de stekker eruit trok. ‘wat doe je nou?!’. Ik keek boos naar mijn vader. Het was me nog niet opgevallen dat de muziek van Casey al uit was. Ik zag hoe mijn vader de radio optilde en mee nam. ‘wat doe je? Laat die radio is staan! Het is mijn radio!, Casey heeft altijd in de ochtend haar klote muziek keihard aanstaan waarom mag ik dat dan niet!’. Ik liep boos achter mijn vader aan. Hij had sinds de radio uit was niks gezegd meer maar nu kreeg ik dan eindelijk antwoord. ‘Ten eerste de muziek van je Casey staat bij lange na niet zo hard als die van jou en zij luistert wel als ik zeg dat haar muziek zachter moet! Jij daarin tegen bent je radio kwijt voor minstens 1 week!’.
Ik zag hoe hij mijn kamer uit liep. Ik keek zo recht de kamer in van Casey waar ik haar met een grijns op haar gezicht zag zitten. Ik liep meteen boos naar haar toe. ‘wat ben jij erg, je hebt me gewoon erin geluisd met die klote muziek van je! Ik pak je nog wel eens terug!’. Ik liep pissig naar mijn kamer en kleedde me snel om. Ik liet mijn donkere lange haar gewoon los hangen. Mijn ogen maakte ik best wel donker op. Doordat ik hele blauwe ogen had stak dat er best wel mooi uit. Ik deed een donkere spijkerbroek aan en een blauw/zwart topje met een korset patroon. Ik deed snel mijn schoenen aan en pakte mijn tas. Ik zou er zelf wel voor zorgen dat ik een andere radio had. Ik liep zonder te ontbijten meteen naar de stad toe. Ik besloot maar eerst te kijken hoeveel geld ik had. ‘Kut’ ik had helemaal geen geld meer. Naja dan moest ik er maar op een andere manier aankomen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen