in het berichtje van owen stond in : hee daphne en hoe gaat het tussen jou en daan ?
lachend antwoorde ik terug dat ik helemaal in lovee was.
daarna vroeg owen of m'n vriendin iets in hem zag ik antwoorde dat hij dat zelf maar moest vragen.

m'n vriendin en ik liepen naar de kelder waqtn daar hadden we een lounghe bank staan en een XXXXXL tv.
ik deed de tv aan en stopte een dvd'tje in de speler.
ondertussen had m'n vriendin al een fles cola en een zak chips gepakt.

we waren nog geen halfuur de film aan het kijken tot dat m'n vriendin werd gebelt, ik kon niet precies horen wie het was aan de andere kant van de lijn.
m'n vriendin drukte de telefoon uit en was helemaal bleek ze keek me aan en begon te huilen.
ik vroeg wat er was. ze vertelde dat het een onbekend iemand was en dat die naaktfoto's van haar had ik keek haar geschokt aan en had tranen in m'n ogen.
ze vertelde als ze nog een keer werd gezien met 1 van mainstreet dat diegene de foto's online zou zetten.
ik drukte de tv uit en liep naar de woonkamer. m'n moeder zat op de bank tv te kijken en zag dat me vriendin en ik hadden gehuild.

ik ging naast haar zitten en m'n moeder vroeg wat er gebeurd was, snel lechten we alles uit. m'n moeder stond op en liep naar de keuken.
even later kwam ze terug met 3 glazen water, ze ging weer zitten en zei dat ze even de moeder van m'n vriendin ging bellen om te vragen of ze hier kwam.

zoals beloofd had mam de moeder van m'n vriendin gebeld en die was ondertussen aangekomen.
met z'n 2en vertelde we weer het hele verhaal en de moeder kreeg ook tranen in haar ogen.
mam overlegde met de moeder, uiteindelijk belden we de politie..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen