Hoofdstuk 6
Ik ga naar Daan zijn twitter en lees even zijn tweets. '@0547daan: Deze avond een leuk meisje ontmoet, alleen ben vergeten haar naam te vragen.. #fml' '@0547daan: Wie is mij vanavond tegen gekomen in het park?!' Woow, die tweets van hem gingen dus allemaal over mij, hij vond me wel een leuk meisje! Snel tweet ik iets naar hem. '@ManiacTessa: @0547daan Hey Daan! Ik ben het meisje van vanavond in het park' Trouwens, hij leest het vast nooit, hij krijgt meer dan honderd tweets per minuut ofzo, waarom zou die dat net de mijne lezen?! En hij herkent mijn foto toch nooit dat weet ik zeker. Terwijl ik dat allemaal dacht kreeg ik opeens een tweet, is kijken wie het is. '@0547daan: @ManiacTessa Hey ja jij bent het! Ik herken je aan je foto, wil je even op dm komen?' Ik voel mijn hart kloppen in mijn keel en tweet snel iets terug. '@MainiacTessa: @0547daan Ja, is goed! xx' Snel ging ik mijn dm lezen.
Daan: Hey Tessa! Sorry, ik had je naam vanmiddag niet gevraagd..
Tessa: Oh, maakt niet uit hoor, je hebt me nu toch gevonden?
Daan: Ja, maar uhm.. Mag ik misschien je nummer dan kunnen we is whatsappen?
Ik dacht echt van wauw, Daan wou mijn nummer, de beroemde Daan Zwierink wou echt MIJN nummer hebben, echt een wonder! Snel gaf ik mijn nummer en zei dat ik even niet meer kon dm'en. Ik leg mijn mobiel even weg en pak mijn laptop. Ik ga even snel naar twitter en zie dat ik weer een tweet heb, is kijken van wie die nu is. '@0547daan: Vandaag een heel leuk meisje ontmoet - @MainiacTessa !' Ahw, wat lief! Denk ik meteen en zet hem in mijn favorieten en retweet hem. Ik ga in mijn bed liggen en ik heb geen zin meer om op mijn mobiel te kijken, ik ben moe en ga lekker slapen.
Reageer (1)
Snel verder mop! Xx
1 decennium geleden