077.
Verveeld hangen we in de woonkamer, eigenlijk heb ik wel behoefte aan wat drank en wat actie. Als Liam naar de wc gaat grijp ik snel mijn stift en kladblok
'Follow the leader?' Schrijf ik snel op het blaadje. Ed leest het en begint te grijnzen.
"I would love to, maar dat is niet helemaal eerlijk tegenover jou" een zucht verlaat mijn mond als ik besef dat hij gelijk heeft. De andere jongens worden onrustig en Ed legt hun kort uit wat de spelregels zijn van dit drankspelletje.
"Een persoon weet niet dat het gespeeld wordt, in dit geval zou dat Liam zijn. We geven iedereen een code woord, als Liam dat woord zegt moet degene die dat code woord heeft een shotje drinken. Isa praat alleen niet dus wij zouden met z'n allen er voor kunnen zorgen dat hij 100 keer haar code woord zou zeggen zonder dat wij een druppel zouden hoeven te drinken. We speelde dit spel vroeger altijd, ik heb nog nooit van Isa kunnen winnen" gelukkig is hij eerlijk en geeft hij toe dat ik altijd won. Teleurgesteld laat ik me terugzakken tegen Harry zijn schouder.
"We kunnen ook gaan strip pokeren" zegt Harry grijnzend. Zuchtend rol ik met mijn ogen en haal mijn schouders op.
"Geen aanrader, Isa is dan waarschijnlijk degene die op het laatste alleen nog maar haar sokken heeft uit gedaan" dat is het voordeel van opgroeien in een omgeving met alleen maar jongens. Ik drink bijna iedereen onder de tafel en pokeren is ook totaal geen probleem voor mij.
"Never have i ever" zegt Ed dan als Liam de kamer weer in komt gelopen. Ik steek mijn duim op als teken dat ik het er mee eens ben.
"Ik wed nu al voor 50pond dat Isa dit spel gaat winnen, zelfs van Niall" zucht Ed grinnikend terwijl de jongens de spullen bij elkaar rapen.
Louis kijkt onheilspellend de kamer rond.
"Never have i ever had sex with a boy"
Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik giet het eerste shotje achterover.
never have i ever drove a car krabbel ik op het papier waarna de jongens allemaal een shotje nemen.
"never have i ever smoked" zegt Liam, Zayn en ik nemen een shotje en ik draai verbaasd mijn hoofd naar Harry als ik zie dat hij ook een shotje achterover slaat.
"What? Ik was dronken" zegt hij heel onschuldig. Zayn vult onze glaasjes weer bij en we wachten op de volgende zin.
"Never have i ever gotten a tattoo" zegt Niall een grijns staat op zijn gezicht en tevreden kijkt hij toe hoe we allemaal een shotje achterover slaan. Nu komt de gevaarlijkste, ook dit spel hebben we meerdere malen gespeeld en met een beetje pech weet hij de juiste vragen te stellen. Ed is degene die weet dat hij mij als eerste moet proberen uit te schakelen.
"Never have i ever read the entire bible for fun....... Twice" zijn ogen zijn op mij gericht, alleen op mij als hij deze woorden uitspreekt. Shit, hij weet nog precies welke vragen hij moet stellen om alleen mij aan het drinken te krijgen. Betrapt sla ik nog een shotje achterover en wacht op de laatste van deze ronde, zeven shotjes achter elkaar is veel dus ik ben blij dat we tussenpauzes van twintig minuten tussen elke ronde hebben. Dan kunnen we elkaar uitlachen om de ontdekkingen die we hebben gedaan en alvast nieuwe bedenken.
"Never have i ever smoked weed" zegt Zayn uiteindelijk. Ed en ik kijken elkaar met een glimlach aan en pakken de shotjes van tafel we proosten even en slaan hem dan achterover.
De alcohol ruist door mijn lichaam en het zorgt er voor dat ik me voor even goed voel. Niets doet er nog toe, zelfs de herinneringen aan de keren dat ik dit spelletje met Ed zijn vrienden en Sjoerd heb gespeeld doen me op dit moment niks.
"Neverrrrr have i everrrrrr" begint Louis langzaam om de spanning op te bouwen
"Been sooooooo drunk i couldn't remembered where i lived" aan zijn gezicht te zien is hij redelijk tevreden met zijn verzonnen vraag. Zayn, Harry, Niall, Liam, Ed en ik drinken weer een shotje.
never have i ever lost this game met een grijns hou ik het schrift omhoog. Ongelovig kijken ze me allemaal aan waarna ze stuk voor stuk hun shotje opdrinken. Met die opmerking is de oorlog geopend en bedenken de jongens vooral dingen om alleen mij aan de drank te krijgen. Hoe later het werd hoe beschamender en ongepaster de vragen werden, toch voelde ik me niet ongemakkelijk en drink ik gewoon eerlijk een shotje als dat van toepassing is.
Mijn hoofd is behoorlijk wazig maar toch lukt het me nog wel om het spel te spelen. Iedereen is afgehaakt alleen Niall en ik zijn nog over. We zijn bezig met de finale en stellen aan een stuk door vragen. Niall heeft het duidelijk moeilijk met de shotjes die hij moet drinken en de vragen die hij moet bedenken. Ed die naast hem zit fluistert iets in zijn oor waarna een grijns op Niall zijn gezicht verschijnt.
"Never have i ever kissed someone of the Same sex" grijnst hij en alle ogen in de kamer zijn op mij gericht als ik naar het glaasje grijp.
Harry is al een tijdje gestopt en heeft me toen meteen op zijn schoot getrokken. Hij brengt zijn mond naar mijn oor en fluistert iets in mijn oor om mij te helpen.
Never have i ever lied about being a virgin" Niall wordt knalrood en drinkt zijn drankje snel op.
"Never have I ever lost my virginity in a place other than the bedroom" ik werp Ed een boze blik toe maar gelukkig heb ik Harry die mij helpt. Hij fluistert iets in mijn oor maar ik schud meteen mijn hoofd.
"Wait, you did that? You bought a? Why the hell did you buy a" Vraagt Harry verbaasd, hij komt niet uit zijn woorden. "Damn you're a naughty Girl" grinnikt hij voordat hij iets nieuws bedenkt.
Never have I ever gotten aroused during a medical examination Niall gooit het glaasje achterover en zet het daarna met een klap terug op tafel.
"Okay, ik geef het op. Jij wint Isa" zegt hij met een dubbele tong en laat zich achterover vallen. Zelf pak ik het laatste shotje dat ik nog op drink en dan tegen Harry aan ga liggen.
"Je hebt gewonnen" fluistert Harry in mijn nek en drukt er zachtjes een kusje. Meteen ben ik klaarwakker en kruip zo snel mogelijk uit Harry zijn omhelzing. Met moeite hijs ik mezelf in de bureaustoel en rol ik mijzelf naar de keuken toe waar ik minstens vijf glazen water drink zodat ik morgen geen kater heb.
Reageer (1)
Ben zojuist klaar met alle hoofdstukken van deze story lezen. Wat schrijf je ontzettend mooi en meeslepend! Ik ben, zoals je heel goed verwoord op je profiel hebt staan, ook geen fan van one direction, maar wel van goede verhalen
1 decennium geleden