Carlette


Ik opende mijn ogen en gaapte. Er is alweer een nieuwe dag aangebroken. Ik stond op ,kleede me aan en liep naar buiten. "Goedemorgen", zei Inez. "Heb je lekker geslapen?", vroeg ze. "Jawel hoor", zei ik en ik wreef de slaap uit mijn ogen. Mijn zus (inez) is altijd al vroeg op om het ontbijt klaar te maken. Terwijl ik zat te eten vroeg Inez: "Wil jij de rest wakker maken", dan ga ik verder met het ontbijt klaarmaken", "Tuurlijk", antwoorde ik. Toen ik klaar was met eten, liep ik naar de caravan van Diego en Jesula. "Wakker worden", zei ik tegen Jesula. "Opstaan idioot!", riep ik tegen Diego. "Jij ook goedemorgen", zei hij. Daarna liep ik naar mijn zus. Even later kwamen Diego en Jesula er ook aan. "Lekker geslapen", vroeg ik aan Jesula. "Jawel hoor", zei ze. "Ga jij ook nog wat aan mij vragen?", vreg Diego. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. "Nee.", zei ik. Al vanaf het moment dat mijn zus me aan Diego voorstelde, mocht ik hem niet. Hij is veel te patserig, hij wil altijd stoer doen. Ik mag hem niet en hij mij ook niet. Al is zijn zusje best oké. Ze is niet helemaal geweldig ofzo, maarja. Je moet het er maar mee doen. ..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen