Foto bij Turn right ~ 4

'Awesome!' En toen wist ik het weer, een paar jaar geleden waren ze erg bekend. Een van mijn vriendinnen kon vier jaar geleden alleen maar over hun praten. 'Anyway, laten we beginnen. Onze fans hebben lang genoeg op nieuwe muziek gewacht.' Joe keek zijn broers aan. Kevin en Joe liepen een kamer in. 'Dat is onze opname studio.' Legde Nick uit toen hij mijn vragende blik zag. 'Heb jij een opname studio in je eigen appartement?' Ik had verwacht dat ze hun muziek ergens anders opnamen. 'Ja, maar hij is niet zo groot. We gebruiken deze als de andere studio niet beschikbaar is. Ik zit er ook vaak in mijn vrije tijd.' 'Moeten de mensen van je platenmaatschappij er niet bij zijn als je aan je album werkt?' Vroeg ik. 'We hebben sinds kort onze eigen platenmaatschappij opgericht, zodat we meer vrijheid hebben.' Dat zie je niet elke dag.
'Cool.' Ik liep de studio in. Het zag er gezellig uit, overal muziekinstrumenten. Kevin was zijn gitaar aan het stemmen en Joe zat met zijn iphone te spelen. 'We kunnen eindelijk beginnen.' Kevin keek op van zijn gitaar. 'Kan Hayley hier wel bij zijn?' Joe keek zijn broers aan. 'Tuurlijk, denk je nou echt dat ze de teksten van onze nieuwe liedjes op internet gaat zetten of zoiets?' Zei Nick. 'Je weet het nooit, misschien is ze fan maar weet ze dat goed te verbergen.' Joe had een grijns op zijn gezicht. 'We hebben nu geen tijd voor grappen Joe.' Kevin begon wat gitaar te spelen, het klonk leuk. 'Joe, ik ben echt geen fan.' Bevestigde ik. 'I know, ik zat je maar te plagen.'
Het enige wat ze deden was drie aangepaste nummers opnemen. Drie liedjes leek weinig maar het duurde een tijdje. Het was wel leuk om mee te maken hoe het werd opgenomen. En het klonk echt goed. Joe gaf zijn broers een high five. 'It's finished!' Ze keken alle drie trots. 'Wat vond je?' Vroeg Nick aan mij. 'Het was perfect.' Ik glimlachte. Hun stemmen waren geweldig. 'Het album wordt overmorgen in elkaar gezet en dan moeten we alleen nog maar met ons team afspreken wanneer we het uitbrengen.' Zei Kevin.
'Waarom ben je eigenlijk hiernaartoe verhuisd?' Vroeg Joe toen we met z'n alle in de woonkamer zaten. 'Ik wilde iets anders, en ben van plan om hier te studeren.' Kevin keek me geïnteresseerd aan. 'Welke studie?' 'Engels, maar ik begin er pas in september mee.' Joe keek verbaasd. 'Engels? Jij lijkt me meer een creatief type.' Dat dachten wel meer mensen. 'Misschien doe ik later iets met muziek.' Grapte ik. 'Joe, zullen we gaan?' Vroeg Kevin aan zijn broer. Joe schudde zijn hoofd. 'Ik vind het hier eigenlijk wel leuk.' Kevin stond op. 'Fijn, maar ik ga terug met de auto dus dan kijk je maar hoe je thuis komt.' Hij pakte zijn jas en opende de voordeur. 'Doei.' 'Kevin is een goede bui vandaag.' Zei Nick toen Kevin weg was. 'Hij mist Danielle, zij is nu gewoon in hun huis in New Jersey.' Zei Joe. 'Wie is Danielle?' Ik keek de jongens vragend aan. 'Kevin's vrouw. Ze zijn al drie jaar getrouwd. Maar soms ontstaan er moeilijke situaties omdat Kevin weer bezig is met muziek en dus veel moet reizen.' Legde Nick uit. 'Het duurt gewoon een tijdje voor ze eraan gewent is.' Zei Joe. 'Hayley, heb je zin om vanavond iets leuks te doen?' Nick keek Joe geïrriteerd aan. 'Moet jij niet naar Blanda toe?' Joe lachte. 'Dat ik een vriendin heb betekent niet dat ik niet kan rondhangen met Hayley.' Joe was een flirterig type, dat had ik meteen gemerkt, maar je moest hem niet te snel serieus nemen. 'Lijk me leuk Joe. Zullen we dan naar de bioscoop gaan? Er draait een film die ik graag wil zien.' Joe keek heel vrolijk. 'Geweldig. Nick, mag ik je auto lenen?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen