Foto bij 1.3 New guy.

Boyd.

Reacties (flower)

Ik liep onzeker naar Justin en ging bij hem zitten. We praatten nog even totdat de les echt begon. Na de les was het pauze en liep ik alleen naar de aula. Ik keek onzeker naar mijn voeten en liep snel door. In de gauwigheid botste ik tegen een jongen op. Ik bood mijn excuus aan en hij stelde zich voor als boyd. Ik zei hoe ik heette en hij vroeg of ik bij hem kwam zitten. Boyd zat toevallig bij Justin en dus zat ik ook bij justin. We kletsten tot de pauze voorbij was. Na de pauze had ik ze de hele dag niet gezien. Maar te merken aan de meisjes waren ze niet echt blij met mijn komst. Ik had ook nog niet echt vriendinnen gekregen. Na de lessen stapte ik op mijn fiets en fietste ik naar huis.
Thuis pakte ik een stroopwafel uit de kast, en liep ik naar de computer. Ik startte hem op en liep naar mijn kamer. Ik gooide mijn vest op bed en deed mijn staart opnieuw in. Daarna liep ik weer naar de computer die inmiddels was op gestart. Justin en Boyd hadden me hun msn gegeven dus ik voegde ze toe op msn. Ze waren of niet online of ze hadden me niet geaccepteerd. Ik ging ook op hyves. Dat was mijn enige manier om contact te houden met mijn familie uit nederland. Toevallig was mijn nichtje van dezelfde leeftijd als mij ook online.
Ashley Kampwasgeweldig zegt: Melll (L)
Melanie AllthewayfromAmerica zegt: Assh (L)
Ashley Kampwasgeweldig zegt: Waneer kom je weer naar nederland?
Melanie AllthewayfromAmerica zegt: Kweenie?
Ashley Kampwasgeweldig zegt: Nog iets meegemaakt?
Melanie AllthewayfromAmerica zegt:Jaaa! Ik heb justin bieber ontmoet!
Ashley Kampwasgeweldig zegt: Echt?! Gaaf!
Melanie AllthewayfromAmerica zegt: We zijn best goede vrienden!
Ashley Kampwasgeweldig zegt: Wow, cool!
Melanie AllthewayfromAmerica zegt: Ja, idd maar ik moet gaan dagsgatje(L)
Ashley Kampwasgeweldig zegt: Daaaaaaaaaaaaaag!


Ik sloot de computer af. En liep naar beneden. Ik zette de tv aan op Mtv. Daar was nu muziek op. Ik pakte mijn tas en begon aan mijn huiswerk. Opeens kwam One less lonley girl van Justin erop. Het lied was geen 10 seconden bezig toen mijn mobiel ging, het was justin. 'Mel zet mtv op!' zei hij. 'Heb ik al' zei ik. 'Gaaf he?!' 'Jaaaaaaaaaaa' Zei ik. 'Oke maar ik ben boyd bellen Jow' en hij hing op.

Reageer (1)

  • Alura

    Go on :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen