VANUIT BARBARA
Daan helpt Sonja uit het drumstel en glimlacht lief naar haar.Ik gaf haar een knipoog en ze grijnst ‘Ben je echt zo moe of hebben jullie een andere reden?’ vraagt Nils terwijl hij ons onderzoekend aan keek. ‘Ehm.. tja..’ mompeld Noor. ‘Het was niet de bedoeling dat het drumstel haar zitplaats zou worden,’ zeg ik toen Noor me wanhopig aan keek.Daan doet zijn haarflip en ik zie Sonja met open mond naar hem kijken.Ik stoot haar aan en gelijk klapt ze haar mond weer dicht. ‘Ik snap het niet, maar het zal wel aan mij liggen,’ grijnsd hij. Ik kijk even snel naar Noor ‘Ehm we kunnen het wel uitleggen maar,’ begint Sonja en ze kijkt naar Lotte en Melody die nogsteeds de man aan het afleiden zijn ‘Ik weet het zeker die muis was daar!' En hij sleept hun met zich mee . Hij wenkt ons en na nog een laatste blik op Sonja die nog steeds druk aan het gebaren was lopen we achter hem aan.Rein tikt wat op zijn scherm en hield daarna de Iphone tegen zijn oor. ‘Yo dude, je raad nooit wat ik net gevonden heb,’ grijnsd hij. Sonja,Noor en ik kijken hem raar aan en slaan tegelijker tijd onze armen over elkaar. Hij lacht ‘Nee drie meisjes, een lag in mijn drumstel en de andere lag bijna lachend op de grond,’ grinnikt hij.Rein grijnsd om iets wat de jongen aan de andere kant van de lijn zegt ‘Hell ja,’ zegt hij en zijn blik dwaald naar mij af. Ik deed een wenkbrouw wiebel en samen schieten we weer in de lach. ‘Ja, zie je zo,’ zegt Rein en hij stopte zijn Iphone weer in zijn broekzak. ‘Wie was dat?’ vraagt Noor nieuwsgierig. ‘Owen' antwoord hij en ik staar hem gelijk met grootte ogen aan ‘Echt?’ vraag ik terwijl ik er een brede lach op mijn mond ontstond.Rein knikt en ik hoor een gilletje uit Noor komen en snel slaat ze haar handen voor haar mond 'Mijn bff!' zegt ze. Ik en Sonja gaven elkaar een high five en negeren Nils z'n blik. ‘Ga is achter de deur staan,’ grijnst Daan en hij doet de deur zo zodat we er makkelijk Owen kunnen zien. Niet veel later horen we voetstappen ‘Dude wat doet Frank met die hysterishe meiden?’ vraagt Owen.Nils haalt zijn schouders op ‘Dat weet ik ook nog niet,’ zegt hij. Op dat moment doet Noor een klein stapje op zij maar daardoor kwam haar voet tegen een houten speelgoed trein. Wat wacht!Een speelgoedtrein!? Ze struikeld er half over en pakt mijn arm vast. Nu stoot haar andere voet tegen het treintje en die knald tegen mijn scheenbeen waardoor ik wankel en tegen de deur leun. De deur,die nog steeds open staat,klapt terug en ik ben al snel mijn evenwicht kwijt. Ik val voorover en trek Noor mee.

Reageer (3)

  • ohlizzje

    Please ga verder _O_

    1 decennium geleden
  • sonjamulder

    Daan doet zijn haarflip en ik zie Sonja met open mond naar hem kijken.Ik stoot haar aan en gelijk klapt ze haar mond weer dicht.


    oke dat is echt iets voor mij.


    verder oke.

    1 decennium geleden
  • MainiacSanne

    ahahaha, onhandige meiden. snel verder jij, het verhaal is super leuk ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen