Wachtlijst
Hier is de wachtlijst. Er komt een streep door je naam als je geweest bent.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
oeh ik word 16+,
1 decennium geledenIK BEN BENIEUWD.
duurt nog even, maar maakt niet uit!
Naam: Roos
1 decennium geledenUiterlijk: Rood haar groene ogen 1.65 lang
Leeftijd: 16
Welke vorm (ik/jij/hij) : ik-vorm liefst
Engels/Nederlands gesproken: kies je maar
Bestaat 1D?: jaah
1D boy (meerdere mag) : Niall
16+ (jep, we doen ook 16+) : mag maar hoeft niet
Verhaallijn / ideetjes: geen idee sorry
Naam: Kaylee
1 decennium geledenUiterlijk: Donkerblond tot rood haar. Groene ogen met een bruin randje rond het pupil. 1.62 m lang. Lichte huid.
Leeftijd: 14
Welke vorm (ik/jij/hij) : ik-vorm, vanuit Harry's (Of Louis') perspectief.
Engels/Nederlands gesproken: Nederlands geschreven, Engels gesproken.
Bestaat 1D?: Jep.
1D boy (meerdere mag) : Niall, Harry & Louis.
16+ (jep, we doen ook 16+) : maakt niet uit.
Verhaallijn / ideetjes: Harry & Louis hebben beide een crush op mij en gaan een weddenschap houden wie er met mij mag daten, uiteindelijk gaat Niall er met mij vandoor, aangezien hij niet wist van het 'onderonsje' tussen Harry en Louis.
Yay, alvast bedankt
Naam: Amber Brooks
1 decennium geledenUiterlijk: Donkerblond krullend haar, blauwe ogen, 1.65 lang.
Leeftijd: 13
Welke vorm (ik/jij/hij) : Ik-vorm.. (mijn POV)
Engels/Nederlands gesproken: Engels gesproken, Nederlands geschreven.
1D boy (meerdere mag) : 1D en Josh.
16+ (jep, we doen ook 16+) : Mag, hoeft niet.
Verhaallijn / ideetjes: Dat ik ontvoerd wordt door mannen van 25 jaar. Josh komt daar achter als hij langs het steegje loopt en dan smst hij de andere jongens en dan gaan ze me redden... Veel geweld en bloed als het kan...