PART 4
VANUIT NOOR
we lopen een beetje door Amsterdam totdat ineens een meisje mijn aandacht trekt. "Hey is dat Chloe?een van Mainstreetn hun dansers?" vraag ik.Barbara,Sonja,Lotte en Melody bekijken haar goed "Ja!Dat is Chloe!' piept Sonja. 'Kom we gaan haar volgen misschien komen we dan wel bij Mainstreet uit of in ieder geval in de buurt' fluisterd Barbara.Melody en ik knikte instemmend, we wachtte totdat Chloe de hoek om gaat en rennen zachtjes achter haar aan.We lopen allemaal gangetjes door totdat we uiteindelijk bij een hoek aankwamen "Hey Owen!'horen we Chloe zeggen. ik kijk Barbara en Sonja aan en steek voorzichtig mijn hoofd om de hoek.Ik zag een enorm gespierde bodyguard voor een deur staan en hij was druk aan het praten met Chloe. "Oke we wachten totdat Chloe weg is dan lijden Melody en Lotte hem af en dan sluipen wij naar binnen" vat ik ons plan voor de laatste keer samen. Melody en Lotte knikken.We wachten geduldig totdat Chloe weggaat.Ik tik Melody en Lotte aan "Je kunt gaan" fluister ik.Ze knikken en lopen ergens heen.Ik kijk nog een keer om de hoek en ik zie dat de bodyguard weer aan het praten is met iemand anders, ik schrik en zoek Melody en Lotte ik kijk de hele gang door maar ze zijn nergens te bekennen. "Barbara waar zijn Melody en Lotte?Die gozer daar kan je nu niet afleiden er staat iemand bij" fluister ik.Sonja kijkt omzich heen, ik kijk naar de bodyguard en een andere jongen waar hij mee aan het praten was, en gelukkig loopt de jongen weer weg. ik tik Barbara en Sonja aan "laat maar hij is al weg" fluister ik. Sonja en Barbara knikken. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" horen we Melody en Lotte gillen aan de andere kant van de gang. ik kijk voorzichtig om het hoekje, ik wenk Sonja en Barbara en we rennen zo snel mogelijk naar de deur die precies in het midden van de volgende gang lag. "Help me!" horen we Lotte gillen "Ik zag een muis!!!' horen we Lotte gillen en ik grinnik,we kwamen aan bij de deur, ik leg mijn oor er tegen aan en probeer te luisteren of er iemand binnen zit. ik hoor zacht gefluit en mijn hart ging als een gek tekeer. "Doe de deur open Barbara,Mainstreet is daar binnen!" fluister ik hysterisch terwijl ik mijn oor weer van de deur afhaalde.Ik garechtop staan. "ik krijg de deur niet open!" zegt Barbara.'Wat?!Maar,hij moet open kunnen want ik hoor daarbinnen net iemand fluiten" antwoord ik ik pak de deurklink beet en draaide hem zo zachtjes mogelijk om,Ik probeerde de deur open te duwen. "Het lijkt wel alsof de deur vanaf de andere kant afgesloten is ofzo" fluister ik en ik keek door het sleutel gat. "Omg!Daar staat Nils!" Fluister ik.Sonja en Barbara trekken me naar achteren bij het sleutel gat vandaan,Ik zet een stap naar achteren maar glijd uit omdat de vloer nat was en viel midden op een drumstel die uit elkaar viel. geschrokken kijk ik Barbara en Sonja aan. "Nee Menneer wacht!U moet ons helpen!Ik zag die muis net nog hier rondlopen!En ik weet niet waar ik heen moet!We waren verstoppetje aan het spelen met mijn zusje en ik ben ze kwijt en als mijn moeder erachter komt ben ik dood!!"hoor ik Melody gillen en ze rennen hard achter de man aan die onze richting op kwam. Ze gaan voor hem staan,De man keek haar aan.De deur recht voor me ging met een ruk open "Wat is er aan de hand?" vragen de meest knappe jongens ter wereld bezorgd.Met open mond staar ik hun aan.een klein gilletje ontsnapt uit mijn mond.''Wat doe je in het drumstel?" vraagt Nils verbaasd aan me.Ik voel dat mijn hoofd knalrood werd, maar ik bleef rustig liggen. "We waren moe dus we dachten laten we eens in het drumstel gaan liggen" antwoord Barbara.Rein grinnikt en stak een hand naar haar uit en vervolgens ook naar mij en Sonja ik pak zijn hand en hij hielp me rustig overeind.
Reageer (2)
AHHAHAHAHAHAHA PRECIES. "we waren moet dus we dachten laten we eens in het drumstel gaan liggen" HAHAHAHAHAHAHAH SNEL VERDERRRRRRRRRRRRRrr
1 decennium geledenAHAHAHAHA DIE ZIN: we waren moe dus we dachten laten we eens in het drumstel gaan liggen. snel verder jij! super leuk verhaal
1 decennium geleden